JMH Orgin Keulahahmo MotOrg ry jäsen Liittynyt 31.7.2010 Sijainti Eksyneen Kylässä 27.4.2019 #21 Sukke sanoi: Voi v...u, mä olin tulossa huomenna, pitäis varmaan opetella lukemaan ja ymmärtämään mitä lukee Napsauta laajentaaksesi... Haha... on ne tiet siellä huomennakin. Ite en pääse veturoimaan.
Sukke sanoi: Voi v...u, mä olin tulossa huomenna, pitäis varmaan opetella lukemaan ja ymmärtämään mitä lukee Napsauta laajentaaksesi... Haha... on ne tiet siellä huomennakin. Ite en pääse veturoimaan.
Smurffis Liittynyt 26.5.2013 Sijainti Varsinais-Suomi 27.4.2019 #22 JMH sanoi: Oli aika sorapainotteinen reissu. Ei juurikaan muita näkynyt. Pari hevosta tuli vastaan. Oikein pyssättiin odottamaan. Napsauta laajentaaksesi... Oukki Kyl määki soral, mut naatiskellen joka kivest
JMH sanoi: Oli aika sorapainotteinen reissu. Ei juurikaan muita näkynyt. Pari hevosta tuli vastaan. Oikein pyssättiin odottamaan. Napsauta laajentaaksesi... Oukki Kyl määki soral, mut naatiskellen joka kivest
tate66 Kaatomaisteri MotOrg ry jäsen Betatestaaja Liittynyt 21.11.2010 Sijainti Kaarina 27.4.2019 #23 JMH sanoi: Oli aika sorapainotteinen reissu. Ei juurikaan muita näkynyt. Pari hevosta tuli vastaan. Oikein pyssättiin odottamaan. Napsauta laajentaaksesi... Me oikein kierrettiin toiseen suuntaan asfaltilla ettei jouduttais kohtaamaan
JMH sanoi: Oli aika sorapainotteinen reissu. Ei juurikaan muita näkynyt. Pari hevosta tuli vastaan. Oikein pyssättiin odottamaan. Napsauta laajentaaksesi... Me oikein kierrettiin toiseen suuntaan asfaltilla ettei jouduttais kohtaamaan