• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM Makkaraenduro la 27.4. Paimion Neste klo ~10.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JMH

Orgin Keulahahmo
MotOrg ry jäsen
Oon uhkaillut tällaista järjestää, niin lähdetään sit.

Kokonaisreitti on noin 200 km riippuen eksymisistä. Muutama kyseenalainen kohta näyttäis olevan menomatkalla, mutta ne pääsee kyllä kiertämään. Se on vain toi navigointi noilla rekkuloilla allekirjoittaneelle vaikeeta ja aikaa vievää tuolla maastossa.

Tankilla pitäis päästä sen 140 kilsaa noin. Vasta paluumatkalla saa bensaa.

Laavu on todella pieni ja karmeassa kunnossa, jos edellisvuosiin on uskominen. Marko, ota kirves tai jotain messiin.

Näillä myyntipuheilla.

Kirves ja normi selviytymis pakkaus pakattu. Eli mukana

Minnepäin olette menossa, mulla vähä rajoitetusti aikaa niin vois joutua lähteä jossain kohtaa oikopolkua kotiin.

Kivihovin tebbarilla käydään tankilla. Sieltä valutaan takaspäin.

Onko reitti polku/hiekkatie linjaa vai umpimetsää? Lähinnä siksi että pärjääkö isolla adventurella vai pitäisikö olla tuo pienempi, mikä juuri osina...

suntsa sanoi:
Onko reitti polku/hiekkatie linjaa vai umpimetsää? Lähinnä siksi että pärjääkö isolla adventurella vai pitäisikö olla tuo pienempi, mikä juuri osina...

Kyl pärjää... soraa toi on.

Siin on pari kyssäriä, mutta katellaan ne lennosta. Mä koitan oikasta :D, mut jos menee hankalaks, niin kierretään. Paikan päällä näkee.

Seikkailu_R sanoi:
Mukana, jos vaan on sekä pyörä että kuski kunnossa.

Pyörän korkkaamisen tiiän, mut mikäs miehessä? Pärjääkö tiivistesilikonilla?

Pitäskö lähtee suorittaan sisäänajo loppuun, vaikka vielä pitäis välttää kuraamista? No lähen, kun ei malta olla lähtemättäkää.

suntsa sanoi:
Mä joudun passaamaan. Sukulaisia tulossa, ei pysty millään tekosyyllä olemaan pois kotoa...:kääk:

Ahdistus ja työstressi toimii ainakin meillä ootko kokeillut:D
On jopa joskus sanottu että viitsisitkö käydä ajelemassa itsesi mukavaksi.:rakastunut:

Toimii kyllä ja on tässä monena päivänä käytykin itseäni mukavaksi muuttamassa, huonolla menestyksellä tosin. Pulmana on tuo sukulaisten invaasio juuri lauantaina ja koko päiväksi... Toisella kertaa sitten.

marko.fzs sanoi:
Ahdistus ja työstressi toimii ainakin meillä ootko kokeillut:D
On jopa joskus sanottu että viitsisitkö käydä ajelemassa itsesi mukavaksi.:rakastunut:

suntsa sanoi:
Vain muutos on pysyvää. Mukana ollaan että saatte tekin olla pitkästä aikaa hyvässä seurassa.

:grin:

Onko ne sukulaisetkin mukana, vai jääkö ne kotiin? :D

Navi ei ainakaan osaa piirtää koko reittiä. Ei mennen eikä tullen, mut katotaan voiko reittipisteille ajaa. Jotain polkuja siellä pitäis mennä, ja kuten sanoin, noissa kohdissa ei tuu mahotonta humppaa, jos joudutaan vetämään ns. ison tien kautta pieni pätkä.

Hyvältä näyttää.

Ei se oikaisu ottanut onnistuakseen. No, päästiin perille ja takaisin kumminkin.

Ensi kertaan.

Smurffis sanoi:
Moi. Näittekö mua missään :orgmp:
Olen ollut jo 6 h liikkeellä ja olen yhä :paikallatuulee:

Oli aika sorapainotteinen reissu. Ei juurikaan muita näkynyt.

Pari hevosta tuli vastaan. Oikein pyssättiin odottamaan.

Back