Hyvä se on välillä saada lainaan letkailijoita hesastakin, kun yleensä menee toisinpäinsiki sanoi:Kiitoksia. Kalenterivarauskin meni hallitukselta läpi, eli ei ku huomiseen (jos ei nyt ihan kaatamalla sada).![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hyvä se on välillä saada lainaan letkailijoita hesastakin, kun yleensä menee toisinpäinsiki sanoi:Kiitoksia. Kalenterivarauskin meni hallitukselta läpi, eli ei ku huomiseen (jos ei nyt ihan kaatamalla sada).![]()

marko.fzs sanoi:Ei huomenna mitään sada. Tai ei ainakaan niin paljon kun silloin sun letkassa![]()
tate66 sanoi:Hyvä se on välillä saada lainaan letkailijoita hesastakin, kun yleensä menee toisinpäin![]()

marko.fzs sanoi:Veturi on sitten kanavalla 6, joten pmr mukaan, jos sattuu muistamaan.Aamulla nähdään
siki sanoi:Oonkohan mä oikeessa paikassa. Ei näy vielä ketään.
Sent from my RM-821_eu_sweden_235 using Board Express
siki sanoi:Oonkohan mä oikeessa paikassa. Ei näy vielä ketään.

tate66 sanoi:Kiitoksia kurveista Markolle, olivat oikein komeita siihen asti kunnes routapatti kurvissa lopetti minun leikin.
Kiitokset myös ajokavereille, hiukan venyi reissu mun takia mutta sellaista sattuu joskus.
Poliisitkin soitteli perään ja kehuivat asian olevan valmiin eli liikenteen vaarantamista ei havaittu
Mitään muuta fyysistä ongelmaa ei tullut kuin revähtänyt selkälihas (oli muuten hoitsuna Tampereella mopoilija).
Taitaa alkaa hieman ajoissa toi mopon talvikunnostus tälle vuodelle.
katso liitettä 3344
Majarven sanoi:Juma, äijät on oikeen Narvaan saakka lähteneet ja poliisikin tiedetään kiinnostuneen Taten liikkeistä. [kuvalinkki]
Tsemppiä Tate ja paranemisiin. Foto olis kiva, siis ei susta vaan pyörästä. Muuten ei mene läpi tässä vaiheessa kautta talvitauolle siirtyminen. Toivottavasti vakuutukset oli kunnossa.

tate66 sanoi:Hehee kylläpäs olit löytänyt komian
Eiköhän toi selkä parane parissa viikossa ja mopo ei kärsinyt loppupeleissä paljoakaan joten kausi ei ole välttämättä vielä ohitse.
Laitetaan kuva mopon kotiintuonnista, erittäin suuret kiitokset marko.fzs ja Seikkailu_R:lle peräkärryhommista.
Mopo tuli turvallisesti talliin odottamaan jatkotoimenpiteitä.
Tässä kuva paikasta, routapatti oli muuten melkoinen vaikkei siltä kuvassa näytäkään.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/110388425/Valokuva0033.jpg
Ja mopo tulossa kotiin peräkärryssä tänään.
https://dl.dropboxusercontent.com/u/110388425/Valokuva0034.jpg
Lisäystä: Siinä kävi niin etten jostain syystä huomannut routapattia ja oli jo kallistelemassa kurviin kun etunen läks alta, visiiri saattoi olla hieman lentäviä täynnä mutta oma ajovirhe toki oli kyseessä kun en moista huomannut.

Juu eiköhän tuolla vielä hiukan myöhemmin kurvailla tällä kaudella.fayout sanoi:Näyttää siltä, että kaatumatappi pelasti aika hyvin!
Ei muuta ku visa vinkumaan ja uutta osaa sen verran et ajamaan pääsee. Ollaan vähän niinku samiksia ku kummallakin vasen kylki naarmuilla.![]()
tate66 sanoi:Juu eiköhän tuolla vielä hiukan myöhemmin kurvailla tällä kaudella.
Talvella joutaakin sitten paremmin kunnostella.