• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM kauden aloituskinkerit 2016

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joke sanoi:
23.1 on jo kalenteri piukassa, mut 30.1 vois onnistua:) :)

Äijä on hengissä!
Sulla on vielä se yksi letka vetämättä tälle kaudelle:;): Olisiko lauantaina hyvä päivä?

Joke sanoi:
Lupasinks mä vähintään kaksi?? :p Oon mä todistetusti yhden vetänyt, KliketiKliks :jpstyle:

En nyt muista sanatarkasti mutta "mä vedän ainakin tuplasti enemmän letkoja kun viime kesänä". Sopii ne nappulat 10r siinä missä superdukeenkin:D

Majarven sanoi:
Molemmat päivät käy ja tän viikon lauantaina mitään nappuloita tarvita kunhan pysyy asvaltilla.

Tää on ihan totta. Lähdetkö mukaan ajelemaan lauantaina:right:

Videot on nyt vähissä, muistelen että viimeksi oli melkoinen savotta noissa.
Ei ole väliä vaikka teillä saunottaisiin :grin:

Turun kupeessa saunotaan pitää sitä nyt jatkoille päästä. Ei täällä Paimiossa ole oikein fasiliteetteja.

tate66 sanoi:
Videot on nyt vähissä, muistelen että viimeksi oli melkoinen savotta noissa.
Ei ole väliä vaikka teillä saunottaisiin :grin:

Joo nyt en rupee editoimaan. Ei riitä aika millään. Pitää välillä käydä ajelemassakin.

Joko alkaa reitti olemaan selvä, onko paljon soraa(ääniä)? Kaljat saa tällä kelillä äkkiä onneksi kylmäksi

Kyllä nää kuulemma järjestetään. On vaan isännällä mennyt kumeja puhki, ja sehän tunnetusti nostaa sykettä ja järjestää ohjelmaa.

Päivitin aloitus viestiä
Nyt nopeasti varaamaan ruoka ja omapaikka lauteilta.

Päivittelen vielä ruokalistan kun se lävähtää mulle sähköpostiin.

JMH sanoi:
Kyllä nää kuulemma järjestetään. On vaan isännällä mennyt kumeja puhki, ja sehän tunnetusti nostaa sykettä ja järjestää ohjelmaa.

Etusessa ei ollut kuin 7 reikää. Tänään selviää montako on takasessa.:rant:

Back