• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM goes to the orange side of the force 7.9.14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
marko.fzs sanoi:
Eturenkaan akselin välys prikka. Ei löydy ihan rautakaupasta. Toisaalta on se ilmankin 6000km kestänyt, mut ei silti viitsi tietoisesti kokeilla onneaan:;):

Tehdas unohtanut jotain?

Kevyt Työntää Metsässä ja näköjään maantielläkin... Tosin itselläkin yksi tuonmerkkinen, mutta vain 350cc.

Paljonko muuten hyvittivät sun vanhasta fasusta? Veikkailin sitä kolmea kesäpäivillä.

Toni

Perinteitä pitää vaalia, ei ole eka LC8 mallinen kone josta aluksi puuttunut osia :p

Suzu-ukko sanoi:
Tehdas unohtanut jotain?

siis vittu käsittämättömiä laatuvirheitä, milloin on pultit löysällä, milloin jotain unohtunut...

onnex ei keväällä pystynyt vaihtamaan, muuten niin pirun hienioon pyörään, ei juurikaan herätä luottamusta:no:

Mulla kipas SMT tuossa vuos sitte mielessä mutta en vaan uskaltanu... vanha japsi vielä alla..

Suzu-ukko sanoi:
Mulla kipas SMT tuossa vuos sitte mielessä mutta en vaan uskaltanu... vanha japsi vielä alla..

Vaikka sieltä nyt se prikka olikin unohtunut niin. Ei mulla ikävä Yamahaa ole, vaikka ihku olikin:)

marko.fzs sanoi:
Vaikka sieltä nyt se prikka olikin unohtunut niin. Ei mulla ikävä Yamahaa ole, vaikka ihku olikin:)

Käväsin kans kokkeilee dukea kun oma pärrä oli huollossa, sanoikin ystävälliselle myyjälle, että eipäs ookkaan ollu näi hauskaa housut jalassa sitten vähään aikaan..:D

Back