• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM goes to the orange side of the force 7.9.14

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja marko.fzs
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

marko.fzs

Kylähullu
Moderaattori
Rata ja koulutus
MotOrg ry jäsen
PERUTTU TEKNISTEN ONGELMIEN VUOKSI. Sunnuntaina lähdettäis katsomaan miten toi oikein noihin mutkiin taittuu, eli tarjolla olisi 400km mutkapätkää. Keskipaikkeilla murkinatauko ja muuten taukoja sillee sopivasti.
Jos pitää tankata alta 200km niin huikatkaa.

Startti Paimion Nesteeltä klo10.30.
Takas ollaan sit joskus:;):

Mjahas orankia ja voimaa:D

Sää sunnuntaille... +20 °C ja ei vettä... 400 km reipasta mutkaa... Tarviiko kahta kertaa kysyä? Todellakin mukana:orgmp:

Katelllaan josko pääsis mukaan huomisen laakerijumpan jäljiltä, pitänee muistaa "tankata" öljyä mopoon.

Nyt ei itävallan insinöörin jumalattaret ole mun mukana:rant:
Pyörä odottelee parempia aikoja pyörä ja vene maailmassa. Eli tää on niin PERUTTU :itkupilli::tyhmäminä::itkupilli:

Tästäpä tunnelman kiteyttävää musiikkia.

marko.fzs sanoi:
Pyörä odottelee parempia aikoja pyörä ja vene maailmassa. Eli tää on niin PERUTTU :itkupilli::tyhmäminä::itkupilli:

No hittolainen :blink:

Suzu-ukko sanoi:

Twinit :rakastunut:

tumblr_n4yu8a1zEO1snez4lo1_250.gif

No voi hel.....!!!
Just ku olis päässy mukaan!
Mikäs siihen Beastiin nyt tuli?!

marko.fzs sanoi:
Pyörä odottelee parempia aikoja pyörä ja vene maailmassa. Eli tää on niin PERUTTU
Mitä ihmettä??? Mitä on tapahtunu?

JMH sanoi:

Näyttää ihan Rotaxin koneelta kun männät menee samaan tahtiin rinnakkain.

Mä oon nyt tunnin katsonut eikä ainakaan vielä kyllästytä yhtään.

Mielummin tätä katsoo kun kiinni leikannutta Ducatia.

adville sanoi:
no mitä helvettiä...
kauan se sitten kestikin:blink::blink:

Ei nyt ruveta hulluttelemeen. Beastistä vaan puuttu yksi prikka ja öljynpaine ei nouse ohje arvoon eli tarkistetaan samalla kun odotellaan sitä puuttuvaa prikkaa. Kun prikka ensiviikon alkuna saapuu niin mennään taas niin että hippulat vinkuu:orgmp:

Suzu-ukko sanoi:
Öööö ootellaan prikkaa? Mahtaa olla spessu rinkula :grin:

Eturenkaan akselin välys prikka. Ei löydy ihan rautakaupasta. Toisaalta on se ilmankin 6000km kestänyt, mut ei silti viitsi tietoisesti kokeilla onneaan:;):

Back