• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM Goes Routapatti la 5.4.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Yamaha1 sanoi:
Kahvalämppärit on pikkasen sama ku korvatulpat, kerran ku niitä menee kokeileen niin ilman ei enää viiti kärvistellä ollenkaan. Olettaen tietty et on KUNNOLLISET lämppärit.

Voipi olla, että mä tulen vaan morjensteleen teidät matkaan sieltä. Meinaan sukulointia olis ilimeisesti tiedossa huomiseksi... Kahtellaan. :)

Toki tulet näyttämään suitsan ettei tarvi vaan kuvia katella :;):

Saattaapi olla et olen mukana, tai sit en, huomenna sekin selviää :)

Naakka sanoi:
En tuu ku lähette noi kaukaa. Ja sitäpaitsi olen töissä :D

Sun pitää antaa veturille palautetta että lähdetään oikealta asemalta :grin:
On se hyvä että toiset edes tienaa sinä aikana..

Ei vielä uskaltaudu mukaan kun tälle kaudelle kilsoja vielä tasan nolla, aloitellaan pienemmillä kurvailuilla.

tate66 sanoi:
Toki tulet näyttämään suitsan ettei tarvi vaan kuvia katella :;):

Vaan jospa tulenki näyttämään teille Brutalen pizzalaukulla... Hehheh! Joo, suzussa ei ihan hirveesti näkemistä ole... fiilistä ja taisteluarpia tietty senkin eestä. :rakastunut:

Vaikka routapatit kuulostaakin erittäin houkettelevalta niin ei pysty, muutto kesken, edelleen...

Seikkailu_R sanoi:
Vaikka routapatit kuulostaakin erittäin houkettelevalta niin ei pysty, muutto kesken, edelleen...

No jos muutto on kesken niin mitä siitä. Jos lähdet kurvailemaan niin se on yhtä kesken, kun tulet takaisen. Ei se mihinkään karkaa, ei sitä tarvii jännittää.:p

marko.fzs sanoi:
No jos muutto on kesken niin mitä siitä. Jos lähdet kurvailemaan niin se on yhtä kesken, kun tulet takaisen. Ei se mihinkään karkaa, ei sitä tarvii jännittää.:p

Justiinsa näin... Mä ajattelin vähä samaa tuon sukuloinnin kanssa, kyllä ne siellä mahollisesti elossa pysyy sen aikaa et kurvailen hetken teidän mukana. Koko reissua en varmaankaan, mut kattellaan miten sitä innostuu. :)

noniin ensmäinen keskeyttäjä.ikävä kyllä en pääse mukaan kun yölä alko jäätävä vatsatauti.:rant: mutta menkäähän varovasti:crash:

Kiitokset JMH:lle hyvästä veturoinnista ja tietysti ajokavereille.
Mutkia piisasi ja pattejakin löytyi, Hiukan toi tuuli pääsi peltoaukeilla ottamaan kiinni reilulla kädellä.
Seuraavia mutkia odotellessa.

Laitetaan vielä taukokuva mukaan.
TM%20goes%20routapatti%205.4%202014%20003.jpg

Juu ei voi kuin kiitollisena antaa positiivista palautetta. Mukavaa aina hypätä mukaan, kun ei itse tarvii suunnitella mitään :rakastunut:
Veturi oli löytänyt mukavat mutkat ja propsit perämiehellekin, kun ei kadottanut tälläkään kertaa letkasta ketään :thumbup:
Kilometrejä tuli itselle kotoa kotiin aika lailla tasan 300.

Ensi kerran ehtii tämä sitten ehkä ensi viikon sunnuntaina. Hyvin tarkeni.

Olihan mukava ajella. Kiitos jmh mutkista ja kaikille hyvästä seurasta. Ensikertaan.:thumbup:

Back