• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM Goes Harhaan? Su 13.7.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TomeS
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Koska varmistuneita lähtijöitä ei montaa ole ja reitille on luvassa sadekuurojakin, niin tämä reissu on PERUTTU

Täällä kun on ollut niin hiljaista, niin ajattelin jos sunnuntaina vetäisis pikku lenkin. Kaikki rohkeat ovat tervetulleita mukaan! Pidätän itselleni oikeuden lukuisiin U-käännöksiin ja eksymisiin, sillä Garminin käyttö ja reitin suunnittelu ovat vielä harjoittelun asteella :D Toki Norjan reissulla jo tuota harjoittelin, mutta varoittelenpa silti :häähää:
Matkaa kertyy reilut 250km ja vauhtina lienee karvan alle perinteinen TM-vauhti.
Toivottavasti en tällä vedolla astu vakiovetureiden varpaille...

Lähtöpaikkana on Orikedon Shell, sunnuntaina 13.7. klo 12.00 PERUTTU!!!

Tulen mukaan harhailemaan jos ehdin eli iso ehkä.
Ja mä en ainakaan pahastu. Hyvä vaan jos joku kerkeää järkkäämään ajoja.:)

Varmaan tulen ainakin kahville, ajokunto pitempään lenkkiin on vielä arvoitus.
Huomenna pitää käydä hiukan kokeilemassa josko kestäisi tuon reissun.

marko.fzs sanoi:
Tulen mukaan harhailemaan jos ehdin eli iso ehkä.
Ja mä en ainakaan pahastu. Hyvä vaan jos joku kerkeää järkkäämään ajoja.:)

Tämä näyttää onnistuvan ja taitaa tulla tarakkaharakka mukaan myös

TomeS sanoi:
REISSU PERUTTU!!!
Katsellaan uudelleen sitten toiste.

No höh
Minä meinaan kyllä lähteä ajelemaan. Jos jotakuta kiinnostaa tulla mukaan niin nähdään lähtö paikalla. Otan kuuluisan pajunoksan mukaan näyttämään kuivat tiet reitille:;)::p

Sadetutka näyttää ihan lupaavalta ilmojen puolesta joten kahville tulen varmasti.
Mitään pitkää lenkkiä ei vielä vissiin pysty tekemään kun varusteiden laitto/poisotto tuntuu vievän vielä melkoisesti aikaa (kummasti kaipaa kivuttomia peukaloita).

marko.fzs sanoi:
No höh
Minä meinaan kyllä lähteä ajelemaan. Jos jotakuta kiinnostaa tulla mukaan niin nähdään lähtö paikalla. Otan kuuluisan pajunoksan mukaan näyttämään kuivat tiet reitille:;)::p

Nyt kun tarakkaharakka on mukana, niin meno on totuttua leppoisampaa joten kaikki vaan rohkeasti mukaan.
Sori muuten että näin, varastan tämän letkan.:paikallatuulee:

Joo tuolla Eurajoki-Rauma-Uki -akselilla oli tarkoitus pyöriä iltapäivällä ja lähinnä sitä säätä katselin. Mutta muualla varmaan voi säästyä kuivana. Hyvä että lähditte ajelemaan, itse en enää viitsinyt uutta reittiä alkaa hahmottelemaan.

Back