• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TM 2014 - Yleinen keskustelu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JMH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitoksia myös täältä paikalla olleille:) On se vaan mukavaa touhua taas pienen tauon jälkeen:grin:

SQ89 sanoi:
Kiitoksia myös täältä paikalla olleille:) On se vaan mukavaa touhua taas pienen tauon jälkeen:grin:

Oli mukava olla ensimmäistä kertaa mukana porukassa. Tarkoitus on olla jatkossakin mukana.

Suzuki GSX 1400 kuski alias big m

Ens viikolla la tai su jotain reilumpaa 300 - 400 km lenkkiä?

Käytäis etsimässä kaikki routapatit.

JMH sanoi:
Ens viikolla la tai su jotain reilumpaa 300 - 400 km lenkkiä?

Käytäis etsimässä kaikki routapatit.

Alustava hep, en meinaa kuitenkaan vielä nahkaa käyttää.

marko.fzs sanoi:
Anna mennä vaan. Mä seuraan niitä star wars valoja

No pitääpä miettiä, jos sais reitin aikaiseksi... suoraan syvään päähän sitten, saatana.

JMH sanoi:
No pitääpä miettiä, jos sais reitin aikaiseksi... suoraan syvään päähän sitten, saatana.

Markkinoit sitten että alussa tikkaria ja loppu normisettiä :grin:

oisko kellään lainata synkkamittareita??

vastata voi tänne tai yv;nä

-Ville-

Mulla olis lauantai vapaa, kerrankin :jpstyle: Mut mä olen se letkan hidaste, et pitäiskö mun vain leikkiä yksikseni ... :orgmp2: Teidän pyörät menee kuitenkin noin -----> :orgmp: :grin:

jasu75 sanoi:
vois olla aika ok, jos saan mammalta vapaata.
mites toukokuun reissu edistyy? osais alkaa budjetoimaan
pikkuhiljaa.

Siitä on jo aloitettu ihan oma triidi.

JMH sanoi:
Mites tän viikon sunnuntai? Keliä ainakin lupaa.

Sunnuntaina menoa, mutta itse väsäilin lauantaille reittiä, eiks lauantai ookki parempi päivä onhan:;):

marko.fzs sanoi:
Sunnuntaina menoa, mutta itse väsäilin lauantaille reittiä, eiks lauantai ookki parempi päivä onhan:;):
Meikälle taitaa käydä molemmat päivät :grin:

marko.fzs sanoi:

Näyttää siltä, että lähtöjä on molempina päivinä. Lauantaina puhaltelen vielä sen verran perjantain ilmoja. Kevään viimeiset sovitut kinkerit.

Saas nähdä sitten, lähdenkö yksin, pikana, vai laitanko varoitusta hyvissä ajoin tänne. Riippuu kuinka paljon kuperkeikkalimonaatia perjantaina menee.

Back