• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

tl desibelit

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tl72
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitäisi käydä tellulla radalla, mutta mopossa leo vincen evolution vaimentimet ilman db killereitä, pääseeköhän noilla ahvenistolle,se kun olisi lähin rata, onhan siinä hyvät höpinät, mutta meneekö yli sen 95db
crazy.gif

Sama tieto kiinnostaa täälläkin kun ei oikein ole ollut mahdollisuutta mittauttaa tuota höpinää.

R Tellussa kiinni Micronin kannut ilman db-killereitä (vaikka ei niillä mukana tulleilla killereillä mitään vaikutusta ollut)  
biggrin.gif

Sama mennä Alastaroon, kun sinne tulee vaan 30km enempi. Turvallisempi ja muutenkin parempi rata. Itse olen siellä liputtamassa 15-16.7 ja voin näyttää miten paljon parempi tlS on
tounge.gif
.

PS. Vai olikos sulla S?

SP-1 tänään 90,9 desipeliä Motoparkissa Lasereilla + 42 mm killereillä, sekä kolme kertaa Ahvenistolla tänä vuonna alle desipelirajan ko. killereiden kera, ilman killereitä en todellakaan edes koittaisi !

En usko, että saat V-konetta ilman killereitä tarpeeks hiljaseks.
Ton Millen tyyppikilvessä seisoo 94dB 4350rpm muistaakseni ja vakio röörillä.
Sliparilla sitten ihan toinen juttu ;)

Sama mennä Alastaroon, kun sinne tulee vaan 30km enempi. Turvallisempi ja muutenkin parempi rata. Itse olen siellä liputtamassa 15-16.7 ja voin näyttää miten paljon parempi tlS on
tounge.gif
.

PS. Vai olikos sulla S?
mopo on 99tls ,missähän noita db killereitä myydään ,pitää ostaa suosilla semmoset

Back