• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TKC 80 tekeekö mitään talvella?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tottakai tekee! Sulaahan sielä teilä on, ja vaikka jäätäskin, niin ruuvattavia muutama, tai sitten oikiata nastaa - niin voi pitää jo vauhtiakin !:;):

Mihi pärrään ja oliko jo luikasajokurssit takana ?

Ei ole kursseja ajettu eikä meillä monesti liukastakaan ole mutta sohjoa saattaa olla joskus ja KTM 990 SMT on mopedina. Sitten kun se oikea talvi tulee niin talliin tuo pääsee eli nämä sysksyn ja kevään välikeit ois vain takoitus ajella.

OK, mut täsä ois lamellikummia, mitä itse asfalttikentille kokeilisin, etenki jos ei panna yhtään rautaa !
M+S:ääki löytyis ja jos vain ei pikkasen leveämpi haittaa (130/70)

Ja onhan se pelko kyllä olemassa että lunta on polviin asti kun talliin vien.

Suzu-ukko sanoi:
Mites Karoo 3 taakse?

Ei kokemusta vielä, ottavan näköinen, mut isot palat kun tahtoo olla, etenkin enempi ajettuna, luikkaat...?
Rengaspaineilla kikkailemalla, (etsimällä), voi toimiakkin, mut kerro kokemukset sitten - OK?

Nyt oon vakavasti tuon tkc:n ja K66 välissä.. Kumman ottas.. Jos sitä lunta vahinossa tulee niin lienee tolla "kitkallakin" pärjää tallille asti?

Mä vähän katselin noita TKC 80 beastiin, luonnollisestikin piikkien kanssa, mutta tulee hintaa niin paljon että pitää vielä kattella millainen talvi on tulossa:jpstyle:

Voi nyt hemmetti kun just oon tilaamassa ja en oikeasti tiedä kumman ottas. Jeesiä nyt kele :sad:

No kun tulee nyt lamellia eteen niin laitetaan Karoo 3 taakke. Noi lienee molemmat rauhalliseen ajoon soppeleita. :dunno: Marko voi sitten räyhät laitella ja suhaa ku riivattu pitkin hankia :D

Karoo kolmoset alla 1190: ssä. Takis alkaa olla loppu, 1500km. Tai no kyllä siinä vielä pari milliä on mutta jaksaa hyvin sutia enskamoodissakin.

Ihan ok kumi ainakin kesäolosuhteissa. Ajoittain takis lipsahteli savella yllättävästi sivulle kun veto ei ollut päällä, mutta se johtui kyllä varmaan enemmän kuskista. Seuraavaksi taakse tulee Mitas E07 tai H. Scout.

Back