• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tilaus louisilta rajamotorin välityksellä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja juicy
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tuli tilattua Louis tavaraa Rajamotorin kautta ja täytyy suositella myös muille hyvää palvelua. Tilauksessa oli vaihtunut yksi tuote ja muutama uupui -> postia Rajamotorille ja toimittavat jälkitoimituksena ilman kuluja.

Myös aiemmat tavarat tulivat täysin rahtivapaasti (yli 100€ tilaus) ja samat hinnat kuin Louisilta suoraan tilattaessa
062802jumpie_prv.gif

Toimitusaika 1,5 viikkoa.

Tuli tilattua Louis tavaraa Rajamotorin kautta ja täytyy suositella myös muille hyvää palvelua. Tilauksessa oli vaihtunut yksi tuote ja muutama uupui -> postia Rajamotorille ja toimittavat jälkitoimituksena ilman kuluja.

Myös aiemmat tavarat tulivat täysin rahtivapaasti (yli 100€ tilaus) ja samat hinnat kuin Louisilta suoraan tilattaessa
062802jumpie_prv.gif

Toimitusaika 1,5 viikkoa.
Rajamotori ??

Muuten hyvä toi tilaus homma mut eivät taida tuoda tarjous tuotteita, pitää vielä varmistaa.

(kopioitu rajamotorsin sivuilta)

Tilaamme joka joka torstai tuotteita Louis:lta. Rekisteröityneet asiakkaamme voivat nyt tilata kauttamme Louis:n tuotteita siihen hintaa kuin ne ovat Louis:lla myynnissä (Huom! Ei koske tarjoustuotteita). Tuotteet löydät osoitteesta http://www.louis.de.

sad_orig.gif

Ps ku ois halunnu tilata louislta kypärän olis aika halpa:

http://www.louis.de?topic=artnr_gr&artnr_gr=204410

Mitenkähän tuolta onnistuis tilaamaan ilman välikäsiä? Tuskin saa posti ennakolla
biggrin.gif
Mut eiks toi oo aika luotettava firma, ongelmia tuo toi saksan kieli.
confused_orig.gif

Ps. Käyttkää bablefishiä ni saa sivut englannin kielisiksi (ainakii sinnepäin)
062802jumpie_prv.gif

http://babelfish.altavista.com/

Soitin rajamotorille ja sieltä kerrottiin että eivät toimita tarjous (restposten) tuotteita, koska joutuvat maksamaan verot tuotteista
ja näin myyvät tuotteen miinuksella
omg.gif
.

Tästä johtuen opiskelin pari päivää saksaa
wink.gif
ja laitoin tilauksen vetämään louislta.

Ainut huomion kohde tossa tilauksessa on jos tilaa pankkisiirrolla niin louis vaatii maksamaan kaikki rahansiirto kulut, ja tämä ei onnistu jos maksaa EU maksulla. (Näin ainakin pankissa sanottiin)

Niinpä laitoin maksuun pikkasen extraa ja että maksan oman pankkini kulut. Katotaan miten jätkän käy
biggrin.gif

Ainut huomion kohde tossa tilauksessa on jos tilaa pankkisiirrolla niin louis vaatii maksamaan kaikki rahansiirto kulut, ja tämä ei onnistu jos maksaa EU maksulla. (Näin ainakin pankissa sanottiin)
Noissa pankkien EU-maksun ehdoissa on kyllä se molempien osapuolien omien kulujen maksu. EU-maksu tapahtuu käytännössä kuitenkin lähettäjälle aivan samalla tavalla kuin kotimaan maksu, eli nettipankissa ei maksa mitään.

Olen aina maksanut tasan laskun mukaisen summan eri nettikauppoihin EU-maksuna. Ei ole veloitettu itseltä eikä tietääkseni vastaanottajaltakaan mitään välistä. Kauppojen maksuehdoissa on aina ollut pykälä, jonka mukaan eivät suostu maksamaan mitään ulkomaankuluja.

Siihenhän tuo EU-maksu ymmärtääkseni perustuu - menee ilman välikäsiä automaattisesti, niin ei palvelustakaan veloiteta. Korjatkaa jos olen väärässä.

Omasta mielestäni helpointa oli hoitaa maksu visalla. Kohta joku sanoo että on riski laittaa kortin numero nettiin mutta elämä on. Homma toimi hienosti ja kamat oli viikossa kotiovella. Voin suositella. Toi saksan kieli oli hieman ongelma, mutta hienoisella sanakirjan lukemisella onnistu aika kivuttomasti.

Rajamotorin luotettavuuden suhteen ei ole huolia. Olen käynyt po liikkeessä henk.koht useita kertoja ja voin vakuuttaa että liikkeen tirehtööri nauttii ainakin minun luottamustani. On lisäksi ammattimies myös korjaamon puolella.

hmm, olin lukevinani tuon louisin tilauksen toimitustiedoista että toimittavat rahtivapaasti kotiin asti. Onkos homma toiminut myös käytännössä näin? Eli onko tavarat yleensä tulleet kotiin asti rahtivapaasti vai onko kaikki heidän palveluita käyttäneet olleet "paikallisia"?

Olen vaan tilauksen jättänyt heille ja nyt tuon louisin tilauksen ehtoja on mielestäni muutettu muotoon että "toimitetaan rahtivapaasti suomeen."

EDIT:

Tarkemmin asiaa tutkittuani pyörrän hieman puheitani, näköjään etusivulla puhutaan että yli 100 € tilaukset ilman toimituskuluja kaikkialle suomeen ja lousin tilaukset ilman toimituskuluja suomeen. Eli taitaapa nuo tulla ihan rahtivapaasti, mutta täytyy odotella tavaroiden saapumista niin sittenpä tuo selviää.

Kertokaas ihmiset kuinka pitkään teil o menny et on rahat siirtyny louislle ku on maksanu tai onks sielt tullu ilmotusta ku on maksuu saatu tai tavara lähteny matkaan??

Katoin just äske niitte sivuilt et on tilaamani kypärä loppunu
confused_orig.gif

Kertokaas ihmiset kuinka pitkään teil o menny et on rahat siirtyny louislle ku on maksanu tai onks sielt tullu ilmotusta ku on maksuu saatu tai tavara lähteny matkaan??
Tilasin tavaraa Louisilta viikko sitten ja maksu meni luottokortilla. Kaikkia haluamiani löytyi tilaushetkellä nettisivujen perusteella. Tilausvahvistus tuli melkein heti ja parin päivän päästä tuli viesti että paketti on lähtenyt matkaan.

Paketti tuli tänään, tasan viikko tilauksesta ja saksalaisen pedanttiseen tapaan kaikki tilatut oli mukana niinkuin pitikin.
062802jumpie_prv.gif

Tottakai kannataa ehdottomasti käyttää kotimaista välikättä
jos Louis kamaa tilaamassa. Jääpähän osa roposista kotimaahan kiertoon.
www.bikerpoint.net myös Louis kamaa välittää katalooki hintaan.
Ainakin itse sain tänään n. viikko sitten tilaamani ns. restposten=tarjous tuotteen siihen hävyttömän halpaan hintaan mitä Louis nettisivuilla oli.
Olisin siitä kyllä enemmänkin maksanut....

sanoi:
hmm, olin lukevinani tuon louisin tilauksen toimitustiedoista että toimittavat rahtivapaasti kotiin asti. Onkos homma toiminut myös käytännössä näin? Eli onko tavarat yleensä tulleet kotiin asti rahtivapaasti vai onko kaikki heidän palveluita käyttäneet olleet "paikallisia"?

Tuotteet tuli täysin rahtivapaasti (tilaus oli yli 100€).

sanoi:

Tuotteet tuli täysin rahtivapaasti (tilaus oli yli 100€).
Joo, nimenomaan..
biggrin.gif
eipä sitä alle 100 euron yleensä mitään hyödyllistä saakaan.. Tavarat on viime torstaina heidän kautta tilattu ja sormet syyhyten tässä pakettia odotellaan..
smile_org.gif

Back