• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tilasin edulliset renkaat Englannista GSX-R:ään

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dare
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"Lainaa (zpete @ Heinä. 08 2009,16:40)
Lainaa (lepi @ Heinä. 08 2009,15:11)
Onko tuo diablo corsa eri rengas kuin diablo corsa III?

On, III on uudempi malli joka korvasi vanhan. Luulisin että nuo "perus" Corsat on jotain 3 vuotta vanhoja ja siksi niitä myydään alennuksella."

Onko noilla corsalla ja corsa III:lla miten suuri ero?
Kyllä malli diablo corsa on juu ehkä 3 vuotta vanha, mutta nuo mitä on tullut, 129puntaa oli talvella, oli kyllä 08 loppuvuoden leimoilla, kaverille tuli diablot 09 leimoilla.

Eroa käsittääkseni on että corsa3 on n.s kaksseosrengas ainakin takana, itsellä(ja ed. omistajalla) se vaikutti sen verran että radalla se repeytyi ns. avauskohdasta seoksen muutoksen rajasta sakoille muutaman ratapäivän jälkeen..
normi corsa ei sillai tehnyt.. tosin se ehkä hieman kuluu nopeampaan keskeltä katuajossa mitä corsa3.

Eturengas käsittääkseni likimain sama? jos tietää saa korjata..

Kiitos tiedosta. Oon tässä miettiny kovasti kaksien eri renkaiden välillä vaihtoehtoa, mutta tilasin tuolta molemmat!  
tounge.gif

Tuli halvemmaksi kahet tuolta, ku yhet suomesta.
Mitkä renkaat oli ihan aikuisten oikeesti niin edulliset että kaksi kierrosta saa yhden hinnalla?  

Itse katselin Bridgestone BT-016 rengassarjaa 120/70-17 ja 190/55-17 kun punnan kurssi on 0,8606 niin ko. rengasarjan hinnaksi tulisi 284,-€ +rahti. Samaan hintaan saa ko. rengassarjaa täältä.
150/70-17 69Q Karoo M+S(T) T/L Rear   79.49  
110/80-19 59Q Karoo M+S(T) Front 57.99
110/80VR19 150/70VR17 Tourance Pair 129.99
Delivery Charge 22.50

Nää teki yhteensä £289.97 = 336,94 eur

Duellin sivuilta  Tourancet 389,- ja Karoot 358,- = 747 eur
(linkki)
Ei kai nyt kukaan maksa jotain Duellin listahintoja oikeasti eli vertailu hieman ontuu. Mutta onhan ne netissä halpoja. Itse olen yleensä tilannut MyNetMoto:sta.

"Lainaa (zpete @ Heinä. 08 2009,16:40)
Lainaa (lepi @ Heinä. 08 2009,15:11) Luulisin että nuo "perus" Corsat on jotain 3 vuotta vanhoja ja siksi niitä myydään alennuksella."
Kyllä malli diablo corsa on juu ehkä 3 vuotta vanha, mutta nuo mitä on tullut, 129puntaa oli talvella, oli kyllä 08 loppuvuoden leimoilla, kaverille tuli diablot 09 leimoilla.
Mulle aloituksen mainitsemasta paikasta tuli renkaat 10 arkipäivässä hieman alle 180euroon kotiin asti. Leimat olivat edessä ja takana n.2kk vanhat, joten ihan 3vuotiaita eivät olleet...

Paikallisessa rengasliikkeessä asennus irtovanteelle 15e/kpl. Siitä voi sitten itse laskea kannattiko.
smile_org.gif

Hyvin toiminut rengas takana tähän asti, etunen vielä hyllyssä.

Rengasliike otti Turussa 60 euroa pyörän alle laittamisesta, joten säästöä tuli silti reilusti toistasataa euroa.
Kuulostaa itsestä aika kovalle hinnalle?
omg.gif
Juu, puolet liikaa.
Eikös tässä mahtanut olla kyse renkaiden alta alle laittamisesta ja vieläpä molempiin päihin. Silloin tuo hinta minun mielestäni on kyllä ihan kohtuullinen.

Diablo Corsa on kyllä hyvä ajaa ja pitoa löytyy vähän reippaammassakin ajossa. Kilometrejä takarengas ei kyllä kestänyt kuin 3700. Vois koittaa hienosäätää vähän oikeeta kahvaa, niin vois kestää kauemmin.
Diablo Corsa III kesti vähän paremmin kilometrejä. N. 5000.
Toki noi kilometrit ei ole missään laboratoriossa ajettuja, mutta jotain suuntaa antavaa niistä voi päätellä.

Hyviä renkaita mielestäni molemmat. Pitoa löytyy heti liikkeelle lähdön jälkeen eikä pelkästään kisakuumana, niinkuin Dunlop Sportmaxx Qualifiereillä.

Rengasliike otti Turussa 60 euroa pyörän alle laittamisesta, joten säästöä tuli silti reilusti toistasataa euroa.
omg.gif
Juu, puolet liikaa.
Eikös tässä mahtanut olla kyse renkaiden alta alle laittamisesta ja vieläpä molempiin päihin. Silloin tuo hinta minun mielestäni on kyllä ihan kohtuullinen.
Jepulis,eli alta-alle toi 60€.

omg.gif
Juu, puolet liikaa.
Jepulis,eli alta-alle toi 60€.
Ihan uteliaisuudesta, mikäs turun liike mahtoi olla kyseessä? Ei mun mielestä mikään erikoisen kova hinta molemmille alta-alle.

Back