• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TIKKARIMARATOONI MAKKARALLE SU 20.9 Vuosaaren ABC 10.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset veturille, peränpitäjälle sekä kaikille siitä väliltä. Oli kivaa, reitti mukava eikä edes kastuttu. Tai ehkä parin pisaran verran :)

Kiitos koko porukalle ja eritoten Bolt ja Pitkiss, oli ihan kiva saada ilmaa renkaisiin, niin ajokin oli himpun
verran mukavampaa :)-

Multa pääsi nauru, kun tultiin liikenneympyrästä uudestaan Veikkolan nesteelle. Hassun hauska piirileikki.

Kiitokset taas Boltille seikkailuista ja muille letkailijoille osallistumisesta. Vähän pelästyin tuota aamuista sankkaa sumua ja 10 asteen lämpötilaa, mutta kerrospukeutuminen pelasti. Missään vaiheessa ei ollut edes kylmä. Kehäkessalla fleece oli selästä läpimärkä :grin: ei se lämpö luita riko :p

Kiitokset kaikille seurasta. Mä taisin jo vuosi sitten puhua siitä paremmasta gepsistä, mutta nyt on jo yksilökin kiikarissa, mutta muuttuuko nää letkat tylsemmiksi ilman uukkareita, joista on tullu mun tavaramerkki:grin:

Bolt sanoi:
Kiitokset kaikille seurasta. Mä taisin jo vuosi sitten puhua siitä paremmasta gepsistä, mutta nyt on jo yksilökin kiikarissa, mutta muuttuuko nää letkat tylsemmiksi ilman uukkareita, joista on tullu mun tavaramerkki:grin:

ööö.. ai että sinä muka vetäisit letkan missä ei edes kerran päädyttäis umpikujaan tai jouduttaisi tekemään uukkaria?

Ei onnistu. Ei onnistu vaikka ostaisit opaskoiran, navigaattorin ja karttaplotterin. Mutta sen takia sanoinkin letkaa seikkailuksi. Koskaan ei tiedä mihin mennään, mistä tullaan ja onko toi meidän letkan veturi, joka just morotti mua vastaantulijoiden kaistalla (Lue: Taatusti hauskaa) :bye: :grin:
Kaitsuli sanoi:
Pysähdyin takasinpäin tullessa Masalassa niin otin pari kuvaa siitä mällätystä autosta.

Hyvän tällin ottanut vaahterasta.. :blink:

Pitkiss sanoi:
Hyvän tällin ottanut vaahterasta..
Ai miten niin???
Wt1A57c.jpg

Kiitokset Boltille ja Pitkikselle. Hauskaa oli koko rahan edestä:D
Hieman jäi harmittanmaan ja hävettämään se mopoauto, jota illan intensiivisesti jäin kyttäämään, enkä huomannu merkkaajaa:doh:
ja painoin suoraan eteenmpäin. Mutta onneksi huomasin samantien että ei peileistä ketään näy:dunno:

Back