• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tikkariletka makkaranpaistolle. 11.9

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
pupu sanoi:
Mukana kaheksan mielikuvituskaverin kaa, eli noin yheksän makkaraa menis :right:

JMH sanoi:
Eikös sulle oo perinteisesti varattu nippu porkkanoita?

No okei, mut noi mun mielikuvituskaverit ei oo mitään kasvissyöjiä, eli mulle joku porkkana ja kaheksan a-luokan rillimakkaraa :bye:

Jospa sitä pitkästä aikaa minäkin tulisin täältä Siuntiosta - Porkkalan ohi ensin Vantaalle ja sitten takas...:D

Meneehän se päivä näinkin. :D

pupu sanoi:
Mukana kaheksan mielikuvituskaverin kaa, eli noin yheksän makkaraa menis :right:

Eiku mä menki tonne Lahnukselle, ku on lähempänä niin pääseen nopeammin mutustaa makkaraa :cruising:

Tulossa tähän hidastelemaan, poislukien mahdollisuutta että harakka pääsee ajoissa töistä ja haluaa mukaan.
Jos näin käy, niin ajelen suoraan pelipaikoille koska starttiin ei kerkiä millään.

Laskin n. 22 osallistujaa (makkarahankintoja varten)
PS: Toivottavasti tähän saadaan joku perämies!

Go-Za sanoi:
Laskin n. 22 osallistujaa (makkarahankintoja varten)
PS: Toivottavasti tähän saadaan joku perämies!

Mukana, ja voisin olla vaikka perällä jos kelpaa ja briiffaat miten mennään:)- siis jos ei ole muuta tarjolla

KerroSeciville sanoi:
Mä varmaan voin pukamoida, varmistui että pääsen letkaan.
Katotaan ny sitte Janin kanssa paikan päällä :)

:thumbup: Meinasin ilmoittautua peränaiseksi, jos ei muita löydy, mutta mieluusti joku kokeneempi :) .

KerroSeciville sanoi:
Mä varmaan voin pukamoida, varmistui että pääsen letkaan.
Katotaan ny sitte Janin kanssa paikan päällä :)

Perämiehen paikka on sun. Reittiä en voi etukäteen sulle lähettää, koska kolmessa tunnissa pitää olla porkkalassa. Ja tikkariletkassa ei voi säädellä nopeutta kuin alaspäin. Ei auta kun vilkuilla kelloa ja muokata reittiä ajon aikana.

Työt haittaa harrastusta :pissed:
Onko taukopaikka missä ja koska, jos vaikka sitten sinne ehtisi :dunno:

Back