• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tikkariletka 9.5. klo 17:00 lännen kautta Pakilaan kahville

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Knaku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Re: Tikkariletka 9.5. klo 17:00 lännen kautta Pakilaan kahville

Uusi orggilainen ilmoitautuu letkaan myöskin.

VR sanoi:
Mukana myös jos ensikertalainen mahtuu.

Ehdottomasti mahtuu :thumbup: Muistat vaan tankata mopon ja tyhjätä rakon, niin mä kerron lähdössä sitten loput mitä ei noista ohjeista tuolta ylhäältä voi lukea.

Jumalauta mikä keli teillä on. En kerkee millään, kun on juttuja.
Käräjille ehkä.

Bolt sanoi:
Jumalauta mikä keli teillä on. En kerkee millään, kun on juttuja.
Käräjille ehkä.

Eihän tämmösten päivien jälkeen edes tuu mieleen saati huvita ajaa jossain 15 asteen lämpötiloissa... oli kyse tämmösestä tax free letkasta tai ihan verollisesta mallista :jpstyle: :thumbsup:

Pitkiss sanoi:
Eihän tämmösten päivien jälkeen edes tuu mieleen saati huvita ajaa jossain 15 asteen lämpötiloissa... oli kyse tämmösestä tax free letkasta tai ihan verollisesta mallista :jpstyle: :thumbsup:

Olisin mä tullu mukaan, mutta toi meillä asuva nainen muistutteli jostain hääpäivästä:blink:

Kiitos paljon veturille ja perämiehelle ja kaikille muillekin mukavasta lenkistä. Eikä palellut.

Kiitos kaikille mukana olleille. Tuossa päivän reitti (vaikka reittipisteissä reitti on "väärinpäin").

Seuraavaan kertaan...:thumbup:

Kiitos veturille, perämiehelle ja muille kanssamotoristeja myös minun puolestani.
Erkanin letkan hänniltä 51:llä. Kävin kaverin luona sumpilla ja poimin Pickalasta pari motogeokätköä.

:respect::WAZAAP::)

Re: Tikkariletka 9.5. klo 17:00 lännen kautta Pakilaan kahville

Sehän meni ku Strömssöössä! Kiitos kaikille ajoseurasta ja Knakulle hyvästä reitistä. Ens kertaan! :D

Veturille, perämiehelle ja muille kanssamotoristeille iso kiitos mukavasta reissusta, joka ei ollut ihan mutkaton.

Back