Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mä oon paskin tikkariveturi ikinä
Juu siinähän se, täytyy huomenna käydä ajamassa loppu pätkä uusiks.Kerberos sanoi:Oliko sulla siinä takahaarukan vasemmalla se kamera? Muistelisin että ois ollu Porvoon shellin ympyrässä vielä kiinni kun morjestit.
Bolt sanoi:Olipas kiva työntää Tirmosta takaspäin pari kilsaa 80-alueella vauhtina 80-90 ihmettelinkin hetken että ompas railakas nopeusrajoitus näin mutkaisella tiellä. Sit tuli vastaan liikennemerkki kuudenkympin alue loppuuMä oon paskin tikkariveturi ikinä
![]()
Bolt sanoi:Kiitos saurasta. Pari kertaa peura juoksi tien yli ja kerran joku pienampi eläin. Kaikki Porvoon ja Tirmon välissä.
Olipas kiva työntää Tirmosta takaspäin pari kilsaa 80-alueella vauhtina 80-90 ihmettelinkin hetken että ompas railakas nopeusrajoitus näin mutkaisella tiellä. Sit tuli vastaan liikennemerkki kuudenkympin alue loppuuMä oon paskin tikkariveturi ikinä
![]()
Bolt sanoi:Valitettavasti muutos menee toiseen suuntaan. Muutama vuosi sitten oli paljon mutkateitä joissa oli 80 rajoitus. Mutta tuntuu että tie kerrallaan muuttuvat kuudenkympin alueiksi.