• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tikkari (+) -letkaa syksyn ratoksi ma 5.9. Veikkolan nesteeltä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Knaku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kiitokset veturille ja pukamalle letkailusta. Mukavaa oli :) . Ja vähän näköjään liioittelin, kun sanoin, ettei varmaan yhtään kätköä onnistuttu ajamaan kokonaan... aika monta tuli ajettua päästä päähän kuitenkin, tosin itsellänihän ne kaikki olivat jo ennestään ajettuja :)- . Toivottavasti sunnuntaina onnistuu uusiksi jollain porukalla :thumbsup: .

Kiitos Knaku ja Bolt (=veturi ja pukama); kivaahan tuo letkailu oli, vaikka mun edellisestä kerrasta taisikin olla jo kolmisenkymmentä vuotta! Pitänee ottaa uusiksi...

-jp-

Knaku sanoi:
Maalissa, ja lähes aikataulussa. Pikku kuperkeikan takia jäi yks pieni mutka ajamatta, mutta siitäkin selvittiin pienellä välittämisellä...:grin:

18 pyörää tais olla startissa ja reitti oli Vesikansan tietä lukuunottamatta kuvan kaltainen. (klikkaamalla tulee suuremmaks...)

Kiitos Boltille, että nappasit pukaman paikan pyytämättä. Olen yhden velkaa.

Ensikertaan !:cruising:

Pahoittelut että näin kävi.
Kiitoksia kaikille jotka auttoivat nosta pyörän takaisin tielle.
Onneksi itse olin ehjänä ja yhtenä palana :))

Gaalanen sanoi:

Älä vieläkään pahoittele. Tärkeintä on, että ei tullut materiaali EIKÄ ETENKÄÄN henkilövahinkoja. :thumbup: Kukaan ei muistele pahalla. Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun ja seuraavalle letkalle. :peukutpystyyn:

Gaalanen sanoi:

No stress!:) Matka jatkui mainiosti ja paljon uuta tuli opittu!:thumbup:

Kiitos vain kaikille, oli nastaa! :jippikaijee: :jippikaijee:
Tuun mukaan uudemmankin kerran heti kun aikataulut antaa periksi. Loppuviikosta ollaan työputkessa 24h/vrk :grin:

Kiitos kaikille!
Hauska oli ajella :orgmp2:
Erityiskiitos veturille, joka johdatteli monille uusille mutkille :)

Kiitos veturille ja pukamalle! Enskertalaisena oli uudessa harrastuksessa erittäin mukava kokemus! Ei tarvinnu yksin ajella ja pääs teille joihin ei varmaan muuten olis eksynyt/tullut ikinä lähdettyä :thumbup:

Älä Gaalanen välitä, vaikka pikkasen tuli ulkoiltua. Miehelle ei käyny mitään eikä pyörällekään. Ralliharrastuksessa tuo on arkipäivää. Letka on siitä hyvä paikka että ei ole yksin liikenteessä, jos sattuu kaatumaan. Heti on joku paikalla katsomassa kävikö mitään.

Ei siellä kukaan kaatunu. Käytiin vaan tsekkaamassa marjatilanne metsän puolella. Gaalalaisella pieni pysäköinti moka:grin:
No oikeesti pikku juttu. Juteltiinkin jo tauolla katseen käytöstä, ajoasennosta. Ja vielä kun vähän niitä käsiä sais rennommiksi. Ens keväällä sit ajotaito kakkosessa hinkataan paketti kasaan:thumbup:
Kiitän vielä tarjotusta Cokiksesta.

Bolt sanoi:
Ei siellä kukaan kaatunu. Käytiin vaan tsekkaamassa marjatilanne metsän puolella.

Onhan se tähän aikaan vuodesta ihan kätevää olla poimurin kanssa liikkeellä... ja kokeillakin sitä :peukutpystyyn:
Puimureita kun riittää tientukkeeksi liikaakin :grin:.... että siinä mielessä tuo poimuri on ihan jees.

Onhan meillä nyt ihan perinteisesti esim. juhlien suolapalojen jälkeen riipaistu kotimatkalla suut makiaks siinä
ohimennen.... ilman kummempaa dramatiikkaa:grin:

Bolt sanoi:
Ei siellä kukaan kaatunu. Käytiin vaan tsekkaamassa marjatilanne metsän puolella. Gaalalaisella pieni pysäköinti moka:grin:
No oikeesti pikku juttu. Juteltiinkin jo tauolla katseen käytöstä, ajoasennosta. Ja vielä kun vähän niitä käsiä sais rennommiksi. Ens keväällä sit ajotaito kakkosessa hinkataan paketti kasaan:thumbup:
Kiitän vielä tarjotusta Cokiksesta.

:thumbsup: marjatilanne :D
Ihan varmasti hinkataan kaikki kuntoon :) ajotaito 2 on jo ensi kevän listalla. :thumbup:

Susiraja sanoi:
Älä Gaalanen välitä, vaikka pikkasen tuli ulkoiltua. Miehelle ei käyny mitään eikä pyörällekään. Ralliharrastuksessa tuo on arkipäivää. Letka on siitä hyvä paikka että ei ole yksin liikenteessä, jos sattuu kaatumaan. Heti on joku paikalla katsomassa kävikö mitään.

😁🙈
Joo porukka varmasti ihmetteli, et just matka alkoi ja toi on jo makaamassa rennosti 😂

Miten musta tuntuu, että jotain letkan jämiä tuli eilen about 20:45 hujakoilla tuossa Kehä III:lla Espoon Keskuksesta Vantaalle päin? Just pääsin itse tyyyyyyyylsästä kokouksesta himaan päin, ja kun kurvailin Lippajärvelle päin Kehä III:n rampista ylös, oli yllättäen aika monta pärrää perässä. :D

vedenhenki sanoi:
Miten musta tuntuu, että jotain letkan jämiä tuli eilen about 20:45 hujakoilla tuossa Kehä III:lla Espoon Keskuksesta Vantaalle päin? Just pääsin itse tyyyyyyyylsästä kokouksesta himaan päin, ja kun kurvailin Lippajärvelle päin Kehä III:n rampista ylös, oli yllättäen aika monta pärrää perässä. :D

Saattaapi olla, vaan saattaapi olla sattumaaki... Me päätettiin puoli ysiltä Mankin ST1:lle, joten varmasti siitä osa suunnisti pimeää karkuun kehää pitkin. Ainakin sitä pitkin väkeä lähtöön ilmestyi. Itsehän lähdin takaisin länteen.:thumbup:

Gaalanen sanoi:

Joo porukka varmasti ihmetteli, et just matka alkoi ja toi on jo makaamassa rennosti 

Olihan tuota jo matkaa tehty. Eka tauko (suunnittelematon sellainen siis) pidettiin jo 7.5 km kohdalla. :p

Back