• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tieraivon nolo loppu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NOx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Instant karma my ass.

Fässe vaan kaatuu maahan ja tuijottelee siinä typerän näkösenä, sen jälkeen ku on ite saanut useemman iskun perille.

Ois ny ees murjonu apinan kunnolla tohjoks. :boring:

Cobretti sanoi:
Instant karma my ass.

Fässe vaan kaatuu maahan ja tuijottelee siinä typerän näkösenä, sen jälkeen ku on ite saanut useemman iskun perille.

Ois ny ees murjonu apinan kunnolla tohjoks. :boring:

Mitäs se nyt olis auttanu jos olis laskeutunu apinan tasolle? Ja eipä noi nakkikiskaheijarit paljon tunnu kypärän läpi muutenkaan.

Mä nauroin tuossa videossa tuolle äijälle ja huolella:)-:)-
Ainakin minusta tuossa näkee kun se alkaa miettimään mitä tulikaan tehtyä, kun alkoi puhe poliisista, mutta silti kovaan väittää, että harrikka kuski nähnyt mitään. Ja jotenkin ilmeestä näkee että joku lääkitys on päällä

Ja muutenkin ihmetyttää ihmisten väkivaltaisuus:doh:

Hyvin hoiti kaveri homman mun mielestä. Ei kai tollaista metrin pitkää papparaista kannata alkaa pyörittelemään ympäriinsä, kuolee vielä.

Mikko76 sanoi:
Hyvin hoiti kaveri homman mun mielestä. Ei kai tollaista metrin pitkää papparaista kannata alkaa pyörittelemään ympäriinsä, kuolee vielä.

Just näin. Oikeassa oleminen on mittavasti kivempaa. Tämä on juuri se kohta, missä valitaan istumapaikat käräjille.

Mikko76 sanoi:

Jännästi simät pullotti loppua kohti, luuli vissiin tehneensä oikein tuo nahkatukka

Back