• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tiedote jäsenkorteista !

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
TIEDOTE:
jos olet maksanut tämän vuoden jäsenyytesi helmikuun viimeiseen päivään mennessä 2014 etkä ole saanu jäsenkorttiasi tämän viikon loppuun mennessä postissa, lähetäthän asiasta meilin yhteystietoineen oikealla nimelläsi, osoitteeseen yllapito@moottoripyora.org.

Ei siis tähän ketjuun eikä mihinkään muuhunkaan foorumin ketjuun vaan nimenomaan ylläolevaan email osoitteeseen. Odota rauhassa ensin tämä viikko loppuun ja ota yhteyttä vasta sitten.

jlik sanoi:
Kuinkas kauan menee jäsenkortin saamiseen? Liityin 11.5. Orkkiin.

Viimeisin jäsenkorttitilaus lähti toimitukseen juuri hetkeä ennen liittymistäsi. Seuraava korttierä lähtee toimitukseen ensi tai sitä seuraavalla viikolla.

Jammuu sanoi:
Viimeisin jäsenkorttitilaus lähti toimitukseen juuri hetkeä ennen liittymistäsi. Seuraava korttierä lähtee toimitukseen ensi tai sitä seuraavalla viikolla.

OK, kiitos tiedosta.

Jammuu sanoi:

Hei. Liityin itse MotOrgiin 12.5.2014, mutta en ole saanut jäsenkorttiani.

EDIT: Juuri kun pääsin kirjoittamasta tästä, niin kortti tuli eilen postissa. Kiitos!

Juu liityin jäseneksi 11/06/2014, eikä ole kortista kuulunut vielä mitään?

Olis kiva vaan saada se kohta puoliin kun tulee tuolla Pakilan Tebarilla käytyy sen verran useasti. :jippikaijee:

Laitoin asiasta hallitukselle kyselyä. Voisit toki laittaa itse meilin vaikka osoitteeseen yllapito@moottoripyora.org ja liittää mukaan henkilökohtaiset tietosi niin katsotaan minne korttisi on jumittunut.

Juu elikkäs olen laittanut viestiä siihen suuntaan 17.7.2014 eikä ole vieläkään kuulunut mitään...

Back