• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Thundercat lunastukseen, mutta ei kaskosta...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kohta on joku kardaanikäyttäjä kertomassa totuuksia...
biggrin.gif
Ei tarvii kun itse toit julki
biggrin.gif

Ketä maksaa "korjauksen", eli mainitsemasi taho ---> maahantuojan tuotevastuuvakuutus; En kyllä tarkoittanut osarin myöntänyttä rahoitusyhtiötä.
biggrin.gif
Nyt olen pahoillani mutta en ymmärrä mitä tarkoitat
sad_orig.gif
Saisikos rautalangasta väännettynä ?-)
Niin, että jos joku seisonnasta jotain maksaa niin tokikin se tulee sieltä tasan samasta tuotevastuuvakuutuksesta joka sen pyörän lunastuksen tai korjauksen maksaa. Tuotevikahan sen rikkoi etkä sinä
biggrin.gif

Ketä maksaa "korjauksen", eli mainitsemasi taho --->  maahantuojan tuotevastuuvakuutus; En kyllä tarkoittanut osarin myöntänyttä rahoitusyhtiötä.
biggrin.gif
Nyt olen pahoillani mutta en ymmärrä mitä tarkoitat
sad_orig.gif
Saisikos rautalangasta väännettynä ?-)
Niin, että jos joku seisonnasta jotain maksaa niin tokikin se tulee sieltä tasan samasta tuotevastuuvakuutuksesta joka sen pyörän lunastuksen tai korjauksen maksaa. Tuotevikahan sen rikkoi etkä sinä
biggrin.gif
tätähän meikäläinen tarkoitti
buttrock.gif
062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Tiedätkö oliko huonoa ketjupakettia päässyt laajemminkin jakeluun vai oliko single case. Minunkin Catti sai uudet ketjut kesällä
sad_orig.gif

Kappas, tämä minun lunastuttamani peli näköjään palannut kiertoon : http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=379060
Eikä myynti-ilmossa mitään mainintaa II-kilpisyydestä...
omg.gif
Onkos toi "kaksikilpinen" kun siinä on sama rekisteritunnus kuin mulla oli? Näköjään kuitenkin joutunut uudet fyysiset kilvet hakemaan, koska ainakaan mulla ei ollu FIN-kilpiä.

Omistajien määräkin näköjään vähentynyt, mä olin nimittäin kolmas ;) Laitoin myyjälle mailia ja oikaisin tietoja.

sanoi:
Aika kovaa hintaa yrittää saada kerran lunarista olleesta laitteesta.

Nojoo, toi nyt ei ihan perus-lunaritapaus toki ollut, mutta ottaen huomioon mihin hintaan se avk:lta on poistunut on hintaa tullut mukavasti lisää
smile_org.gif
Saahan sitä pyydellä, eikä se liene meidän asia mitä hän tuosta haluaa
smile_org.gif

AVK:lta peli myytiin tyylillä "ehdollinen korjaus", löysin koneelta vielä nimittäin screencapin kyseisen pyörän avk-ilmoituksesta.

Onkos toi "kaksikilpinen" kun siinä on sama rekisteritunnus kuin mulla oli? Näköjään kuitenkin joutunut uudet fyysiset kilvet hakemaan, koska ainakaan mulla ei ollu FIN-kilpiä.
käsitykseni mukaan saat saman vanhan tunnuksen uudelleen rekisteröidessä jos tunnus on ns. vapaana... sitä en tiedä tuleeko siinä otteeseen maininta edellisestä tunnuksesta, normaalistihan kun tunnus vaihtuu niin otteeseen tulee siitä maininta.

Kappas, tämä minun lunastuttamani peli näköjään palannut kiertoon : http://www.nettimoto.com/viewVehicle.php?id_bike=379060
Jaa, miten "pystyt" todentamaan ko. asian ?
Ai sen että vanha pyöräni on palannut myyntiin ?

- sama rekkarinumero
- erikoismaalattu
- tuttu pleksi
- stongassa mun asentama kello
- eteen duunatta ledivilkut sahaamalla vanhojen vilkkujen jalat poikki ja pukkaamalla niistä indyspacerit.
- Takana mun laittamat ledivilkut.
- Tuttu tankkisuoja

Kyllä mä mun vanhan pyörän tunnistan nyt sentäs...

Off topic: ei se pyörä näköjään vaihtamalla kaunistu
wink.gif

Jaa, miten "pystyt" todentamaan ko. asian ?
Ai sen että vanha pyöräni on palannut myyntiin ?

- sama rekkarinumero
- erikoismaalattu
- tuttu pleksi
- stongassa mun asentama kello
- eteen duunatta ledivilkut sahaamalla vanhojen vilkkujen jalat poikki ja pukkaamalla niistä indyspacerit.
- Takana mun laittamat ledivilkut.
- Tuttu tankkisuoja

Kyllä mä mun vanhan pyörän tunnistan nyt sentäs...
Aha
bowdown.gif

Myyjä otti yhteyttä, on kuulemma vaihtanut peliin koko lohkon ja pistänyt kuntoon - eli ton perusteella olisi mainio peli vielä. Lohko kun on kokonaan uusittu eikä millään patentilla korjattu niin hyvä peli varmasti vielä.

Kuulemma ostajalle kerrotaan toki että on lunaripeli, mutta ei viitsinyt ilmoituksessa "pelotella" ketään, tuokun ei ole mikään "keulaseinäänpaskaksijakaikkikieroon"-vehje vaan hieman erilainen lunarivehje.

Back