• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Thunderbird

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Arttu.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko Thunderbirdejä alkuperäisinä tollasen vihreänä?

Vai onko joitain muita trumppia? en ole kyllä koskaan ton väristä Triumphia nähnyt.

Thunderbirdejä ei oo kuin toi yx , Speed Triplejä, Street Triplejä ja Tigereita kylläkin ihan tehtaalta lähtien

right.jpg

Toi vihreä taitaa olla tunnetuin Speed triplen (955cc)väreistä.
Vanhoilla 885cc koneilla tunnetuin/yleisin väri taisi olla musta.

TBirdit on ollut aina kaksivärisiä. Vm.2000 taisi olla värinä BRG&samppanja, 2003 oli BRG&kerma. Adventurerit myös kaksivärisiä? Niillä taisi olla eturinkula 19tuumaa?
Legendiä on ollut yksivärisenä ja myös BRG. Musta taitaa olla kyllä suosituin??

Niin joo onhan noita... mut toi mikakoon TBS on paljon vaaleamman näköinen, ainakin kuvissa, se hämäsi.

riippuu kai kromin laadusta.

jos on pelko että kromivanteet syöpyy puhki, niin kai niitä hinkkaa päivittäin
tounge.gif

kai trumppien muu kromi on laadukkaanpaa? noi kromivanteet vissiin kai enempi tai vähempi italialaista sekundaa? voihan tietty olla yksilöitä.

Mulla ei ole ollut ongelmia vanteiden kanssa, mitä nyt viiksettää harjata pinnoja puhtaaksi...
Kromit on pysynyt ihan hyvässä kuosissa Autosolilla

jottei nyt ihan karkaa sivuraiteelle . . .
biggrin.gif
niin kehutaanpas vielä vähän moottoria.
Tämä ei kyllä erityisesti koske otsikon mukaista pyörää vaan yleensä Triumphin kolmosia. Erittäin, miten sen nyt sanois, helppokäyttöinen/-ajettava - väännökäs ja laajalla kierrosalueella tasaisesti möyryävä kone. Tämä sama asia on sitten havaittavissa vieläkin selvempänä 955i ja 1050 moottoreissa.
Ja sitten se yks juttu, jota jotkut pitävät jopa lapsellisena turhamaisuutena, mutta mikä kuitenkin noin mututuntumalla aiheuttaa eniten modausvimmaa pyörän omistajilla eli ÄÄNET !
Tollasta (jollain muulla kuin vakiopöntöillä varustettua) kolmosta kun käskee niin . . . AAAH ! ja OOOH ! ja  
bowdown.gif

joo tiedetään, ei ne mitään raketteja oo, mut voi kai se silti kuulostaa hyvältä
tounge.gif

Osallintunpas keskusteluun... Ostin hiljattain Thunderbirdin, vuosimalli -96 ja se on väriltään täysin musta. Liekö se sitten maalattu jossain vaiheessa, jos kerran ne ovat aina kaksivärisiä? Minä olen aivan vihreä näiden pyörien kanssa ylipäänsäkin, tämä on ensimmäinen oma pyöräni. Tämä kyseinen yksilö on tuontikampe. Jos kilometrit pitävät paikkansa niin ikäisekseen vähän ajettu ja kovin siistin näköinen kyllä noin päälle päin... Toivottavasti ei tarvitse hankintaa katua.
smile_org.gif

Osallintunpas keskusteluun... Ostin hiljattain Thunderbirdin, vuosimalli -96 ja se on väriltään täysin musta. Liekö se sitten maalattu jossain vaiheessa, jos kerran ne ovat aina kaksivärisiä? Minä olen aivan vihreä näiden pyörien kanssa ylipäänsäkin, tämä on ensimmäinen oma pyöräni. Tämä kyseinen yksilö on tuontikampe. Jos kilometrit pitävät paikkansa niin ikäisekseen vähän ajettu ja kovin siistin näköinen kyllä noin päälle päin... Toivottavasti ei tarvitse hankintaa katua.  
smile_org.gif

Onnittelut hienon pyörän hankinnasta. Tuskinpa tarvitsee katua  
thumbs-up.gif

Kyllä noita alkupään T-Birdejä on käsittääkseni ollut myös täysin mustana vaan enpä ole ihan varma ?

Vähän ajetussa ja siistissä pyörässäkin saattaa tietysti tulla jotain pieniä probleemia mutta tuskin mitään sellaista mitä ei vois tulla mihin vaan pyörään. Esim. pidä akku hyvässä kunnossa !, näissä Trumpissa jos missä täyteen ladattu akku on varsinkin pitkän käyttämättömänä olon jälkeisen käyntiinlähdön ehdoton edellytys.
Näissä Triumpeissa on kyllä ihan omatkin metkunsa mutta apua löytyy niin täältä orgista kuin myös esim. täältä --> http://www.rat.fi/foorumi/ ja jos amerikankieli ei tuota vastusta niin myös täältä --> http://www.triumphrat.net/hinckley-classic-triples/

Welcome to wonderful world of Triumph motorcycles  
biggrin.gif

Mulla olis tallissa "Lintuun" käyttämättömät Avonin renkaat. Jenkkifoorumeilla kehuivat niitä kovasti ja sen vuoksi ostin. Jäivät vaan tarpeettomiksi, kun vaihdoin "Kissaan".

Back