• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Thrumpetisteja bongattu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja leca
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
3 Speedmasteria , 1 Rocket , 1 Sprint nähty baanalla.
Ettet vaan meikäläistä bongannut keltaisella spedellä akselilla Itä-Vantaa - Pohjois-Helsinki ?

Olitkos se sinä joka tuli Bodomin tiellä vastaan viime viikolla joku ilta? Meinasin ajaa golfkentälle. En viime kesänä nähnyt kuin 2-3 Fouria ja nyt tuli heti vastaan.  
biggrin.gif

Hahaa...kaiva vaan Pekko se omakin Speedmasteri peiton alta, ja baanalle...näitkä harmaan vai mustan Rocketin??
Juu , näinhän mä mustan Rocketin , mutta se oli sun pihassa. Melkosen mukavat soundit ja tuntu ihan moottoripyörän kokoiselta
buttrock.gif

SM on vielä tallissa , varmaan viikon päivät vielä. Käväsen ensin Barcceloonassa lomailemassa mutaman päivän ja orientoitumassa ajatukseen että ajokausi alkaa taas (pitkän odottelun jälkeen)
033102beer_1_prv.gif

Mitä mitä. Johan ajokausi alkoi viikko sitten. Pitää varmaan mennä tilaamaan huoltoaikaa kohta, alkaa tulla kilometrit täyteen.
By the way, en tiedä missä päin Marcin vaikuttaa mutta hällä on ainakin semmoinen tummanpunainen Rocketti.

Marcin haki Rakettinsa 5.4. Turusta. Muistan sen, koska tuli Etelä-Haagan Shellille Trumppa -tapaamiseen suoraan sieltä. Taitaa vaikuttaa pk-seudulla? Viininpunainen se oli, ja hyvien soundien kera...
omg.gif

Runoillaas nyt tännekin:

Ei ollut tänään vielä helle,
eikä keulinut tää pelle,
ei alkanut vielä suvi,
mut alkoi suuri huvi,
hui hai humppa,
komeesti lauloi Trumppa,
ajelin kuin Kukko,
iski hartialukko,
huomenna aion jatkaa,
hunajaista matkaa.
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Eilen Kaivarissa merkin edustus oli hyvä: 3 kpl Speed Triplejä, 1 kpl Speedmaster ja 1 kpl Rocket III.

Hahaa...kaiva vaan Pekko se omakin Speedmasteri peiton alta, ja baanalle...näitkä harmaan vai mustan Rocketin??
Juu , näinhän mä mustan Rocketin , mutta se oli sun pihassa. Melkosen mukavat soundit  ja tuntu ihan moottoripyörän kokoiselta  
buttrock.gif

SM on vielä tallissa , varmaan viikon päivät vielä. Käväsen ensin Barcceloonassa lomailemassa mutaman päivän ja orientoitumassa ajatukseen että ajokausi alkaa taas (pitkän odottelun jälkeen)
033102beer_1_prv.gif
biggrin.gif
Kenenköhän musta Rocket oli mun pihassa???-Mulla kun on se hopeinen/grafiitti
tounge.gif
...Pekko kaipaa optikkoa...
033102bebe_1_prv.gif

Pari havaintoa Helsingin Pasilasta. Pari viikkoa sitten näin mustan -05 tai -06 triplen lähtevän Eteran pihasta.

Länsi-Pasilan parkkihalli P2:ssa oli viereisessä ruudussa ilmeisesti Bonneville tai joku yhtä komia pärrä. Hallin komeimmat pyörät siellä nyt vierekkäin
062802jumpie_prv.gif

Vaasankadun/kinaporintien "risteyksessä" on usein parkissa komea keltamusta speedmaster.

Kuka tunnustaa?
smile_org.gif

Ellen nyt omiani tai omaa peilikuvaani nähnyt niin tänään hieman yhdeksän jälkeen joku ajoi vanhalla porvoon tiellä porvooseen päin vastaan keltaisella triplellä
smile_org.gif

Pari havaintoa Helsingin Pasilasta. Pari viikkoa sitten näin mustan -05 tai -06 triplen lähtevän Eteran pihasta.

Länsi-Pasilan parkkihalli P2:ssa oli viereisessä ruudussa ilmeisesti Bonneville tai joku yhtä komia pärrä. Hallin komeimmat pyörät siellä nyt vierekkäin
062802jumpie_prv.gif

Vaasankadun/kinaporintien "risteyksessä" on usein parkissa komea keltamusta speedmaster.

Kuka tunnustaa?
smile_org.gif
Pannut saman myös merkille Vasiksella.
Mun pyörän voi toisinaan bongata Hilpeän Haukiravintolan edestä ihan siitä vierestä...
...siis -03 BRG/Cream T-Bird.

On se suberhieno.kauppareissulla klo18:40 hikoilin kotilossa ja sinne se keltainen 1050 Triple kirmasi kuin tuulispää... Prismalta -> Littoisiin...
thumbs-up.gif

Noin tunti sitten tuli bongattua musta "pikku-Spiidi" Jumbon parkkihallista. Kaks kypärää stongassa ja ilman sitä ilmanohjainta. Tajusin vasta kun olin oman "äkäpussin" parkkeerannut että onpas siinä vieressä hieno pyörä
cool.gif

Back