• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

The Tankslapper

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ytsför
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ytsför

oma "titteli"
Sijainti
Esbåå
Ensi viikolla meinasin laittaa tilauksen vetämään.
Jossain uudessa Rykkösessä taisin ainakin Ahvenistolla samanlaiset muovit nähdä. Onko toimiva systeemi? Ilmeisesti liimaton kalvo... Voiko sellainen pysyä kiinni? Aika hyvältä se ainakin näytti, tuskin huomasi mokomaa. Kokemuksia?  
nixweiss.gif

Suomesta noita ei vissiin löydy. Nimittäin tankin kyljessä voisivat olla ihan jees, estäisivät mukavasti pienemmät naarmut.

No juu...mulla on Veturissa kiinni tuollainen sarja. Hyvin on pysynyt paikoillaan ja on siisti (oikeastaan aika huomaamaton). Asentaminen on helppoa. Ja jos menee eka kerralla pieleen, niin sen saa helposti irti ja asennettua uudestaan.

Pesun yhteydessä saattaa tosin irrota, mutta sen saa kyllä näppärästi takaisin paikoilleen.

Suosittelen.

Mulla oli edellisessä pyörässä tankslapperit. Erittäin hyvät olivat mielestäni. Kun tekniikan oppii, niin ne saa paikalleen muutamassa minuutissa. Ja pysyvät kiinni pyörän pesussakin, ainakin ns. pikapesuissa.

Niinpä tilasin uuteen tulevaan pyörääni uudet samanlaiset. Nyt vaan odottellaan malttamattomana sitä uutta pyörää...

Mulla oli edellisessä pyörässä tankslapperit. Erittäin hyvät olivat mielestäni. Kun tekniikan oppii, niin ne saa paikalleen muutamassa minuutissa. Ja pysyvät kiinni pyörän pesussakin, ainakin ns. pikapesuissa.

Niinpä tilasin uuteen tulevaan pyörääni uudet samanlaiset. Nyt vaan odottellaan malttamattomana sitä uutta pyörää...
Tuossa on minun kommenttia Tankslapperista:
http://www.ducatibikes.com/index.php/The_Tankslapper

Hyviä ovat hintaansa nähden...

Back