• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Terveisiä Suvirannasta!

Sijainti
Nikinoja
Tänään oli motoristikauden avajaiset Suvirannassa ja pyöriä oli järjestäjien mukaan 400 paikalla. Hieno keli ja matkalla sai morjenstella. Tämä on kivaa.....
-Sergei-

Kävin kyseisessä paikassa vierailemassa viime kesänä ja suosittelen illan ajokohteeksi.

Paikka on viihtyisä, Suomen suvessa.

Oli jopa tanssutkin tuolloin, liekö jokakertainen jutska ?
smile_org.gif

Mahtaako kukaan muistaa nähneensä siellä semmosta melkeen mallin näköistä tarjoilijaa, ikää jotakin 22-24v ja nimi tais olla Heidi?...viime kesästä jäi vaan mieleen hänen erittäin hyvä asiakaspalveluhenkisyys
thumbs-up.gif
Koskas siellä muuten taas seuraavaksi sattuu ja tapahtuu?

Hieno oli keli ja pyöriäkin oli tosiaan piha täynnä. Tosi hyvä että olivat avanneet myös lisätiskin virvokkeita varten ja joka torstai on tarjolla myös grillistä makkaraa...

Ai niin ja ihan hyvän näköisiä olivat tarjoilijat...

Suvirannassa on motoristikokoontuminen joka torstai, kaikille motoristeille. Tarkkaa aikaa en minäkään tiedä mutta 17-19 suurinpiirteen, 18 jälkeen on varmaan eniten porukkaa.

Aukeaa aina vapun tienoilla ja loppuu muistaakseni elokuussa.

Tuli siellä poikettua eilen joo, MikaJ, mä en vieläkään tiedä kuka sää oot
biggrin.gif
vaik oot samalta paikkakunnalta ja viime kesänä oli samanlaiset mopot
biggrin.gif

biggrin.gif
biggrin.gif
Mä olin se ainoa väripilkku tuolla mustien pyörien maailmassa oranssin zetani kanssa. Seisoin siinä sun " atk-tuen" vieressä
biggrin.gif

tai ainakin mä luulen että se olit sinä sillä mustalla ER-6:lla...

Mut olisi kyllä kiva joskus lähtee täältä Riihimäeltä letkassa. Kasataanko ensi torstaiksi porukkaa...ja lähtö karavaanilta...

biggrin.gif
biggrin.gif
Mä olin se ainoa väripilkku tuolla mustien pyörien maailmassa oranssin zetani kanssa. Seisoin siinä sun " atk-tuen" vieressä
biggrin.gif

tai ainakin mä luulen että se olit sinä sillä mustalla ER-6:lla...

Mut olisi kyllä kiva joskus lähtee täältä Riihimäeltä letkassa. Kasataanko ensi torstaiksi porukkaa...ja lähtö karavaanilta...
hemmetti, etkä sanonu mitään
biggrin.gif
Virnuilit vaan, mä ihmettelin et siin joku virnisteli että pitiköhän se tuntea vai ei. Joo tuskin kovin moni muu er-6:n omistaja siellä keskusteli atk-tukensa kans...  
wink.gif

Mä en silti tunnista luultavasti sua edelleenkään, on niin hirmuisen huono kasvomuisti, mutta hihasta saa nykiä.
Ja ens torstaina mää en pääse tulemaan koko tapahtumaan, mutta sitä seuraavana kyllä...siihen vois koittaa jotain letkaa...

Et ollu muuten ainoo väripilkku, mun miehellä on keltanen gixeri, ja se oli mun mustan kawan vieressä  
biggrin.gif

hemmetti, etkä sanonu mitään
biggrin.gif
Virnuilit vaan, mä ihmettelin et siin joku virnisteli että pitiköhän se tuntea vai ei. Joo tuskin kovin moni muu er-6:n omistaja siellä keskusteli atk-tukensa kans...
wink.gif

Mä en silti tunnista luultavasti sua edelleenkään, on niin hirmuisen huono kasvomuisti, mutta hihasta saa nykiä.
Ja ens torstaina mää en pääse tulemaan koko tapahtumaan, mutta sitä seuraavana kyllä...siihen vois koittaa jotain letkaa...

Et ollu muuten ainoo väripilkku, mun miehellä on keltanen gixeri, ja se oli mun mustan kawan vieressä
biggrin.gif
En minäkään sua aluksi tunnistanut mutta kun tuo atk-tuki sanoi nimesi ja sitten näin sinun myöhemmin lähtevän pyörällä niin laskin 1+1 = systeri
biggrin.gif

Täytyy tulla vaihtamaan kuulumisia kun jossain törmätään...

Ja juu, miehelläs oli kyllä hieno pyörä, olihan niitä valopilkkuja siellä nyt muutamia...

Koskas pk-seutu matkaa Suvirantaan? Viime keväänä oli hyvä reissu, mutta nyt kaikki tulevat torstaimiitit näyttävät olevan muualla.

Täällä ois yks jolle kelpais ajeluseura suvirantaan
smile_org.gif
En tunne ketään motoristia täältä päin, jotta ottaisiko vaikka Systeri tai MikaJ tämän matkaansa kun seuraavan kerran suuntaatte suvirantaan?

Back