• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Teräspunosletkut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Nonnih, kertokaapas ystäväiset, että mistäs mä löytäisin pikkutohtoriini teräpunosletkun etujarruun.
Nii, ja halvalla tiätty.

Yritin t´tosta selailla vanhoja topiceja, mut empäs vaan löytäny...
withstupid.gif

Vaikea sanoa edukkuudesta mitään mutta hydrauli puolelta saa suht edullisesti kunhan ei puhu mistään jarruletkun tekemisestä.Niitä kun ei kukatahansa saa tehdä eikä moni halua myöskään joutua vastaamaan tekemästään jos jotain sattuu.

oulun alueelta semmoinen firma kuin ape-import, tekee metritavarasta kohtuu hintaan ja palvelukin pelaa...

niin, tekee siis tilauksesta ja pistää postiin jos ei paikan päältä voi/halua hakea...

oulun alueelta semmoinen firma kuin ape-import, tekee metritavarasta kohtuu hintaan ja palvelukin pelaa...

niin, tekee siis tilauksesta ja pistää postiin jos ei paikan päältä voi/halua hakea...
Täältä myös äänet ape:lle, tosin ei ole mitään suojaletkua sen karhean teräspunon päällä, mahtaisko pistää jos pyytäis?
voihan sitä kysyä, mutta itse en mitään tarvetta näe tuolle...

- High Tech Racing (made by ABM) Front Brake Line Kit complete (2-2)
tollaset oli noin 100 ekee hondaan.
wink.gif

Täältä myös äänet ape:lle, tosin ei ole mitään suojaletkua sen karhean teräspunon päällä, mahtaisko pistää jos pyytäis?
voihan sitä kysyä, mutta itse en mitään tarvetta näe tuolle...
Mulla on zupermoto ja letkut taipuilee vääristä paikoista, jos ei ole vahvistusta päällä.

Tuo Tokimoto on näköjään paras kauppa. Suunnistampa siis sinne.

Kiitos vinkeistä
033102beer_1_prv.gif

Muistankohan ihan väärin, että tosta ruostumisesta oli joskusmuinoin juttua täälläkin, olivat sitten vaihtaneet uusia osia tilalle kun eka kierros tosiaan ruostui. Oliskohan ollut "pientä" heittoa laadunvalvonnassa tehtaalla... No, issellä ollut parissa edellisessä mopossa nuo Brakingin osat, ja hyvin kestivät, jopa vesisadetta
wink.gif

br, Mikko

Vaikea sanoa edukkuudesta mitään mutta hydrauli puolelta saa suht edullisesti kunhan ei puhu mistään jarruletkun tekemisestä.Niitä kun ei kukatahansa saa tehdä eikä moni halua myöskään joutua vastaamaan tekemästään jos jotain sattuu.
Toikin on 2-piippuinen juttu..
Jos ei puhu, saa letkut muttei saa tietoa siitä että kestääkö ne jarrunestettä. Ja taas vastaavasti jos puhuu, ei saa letkuja..

Back