Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olin muuten samassa FIM rallissa ja mun mielestä se teltta kävi ainakin 50 metriä korkeella. Mua muuten ei saa telttaan enää kirveelläkään eli ykköseen meni ruksi. Parissa kokkareessa oon ollu mökissä tänä kesänä ja vielä pitäis mökkiin mennä Lieksaan Suden ajoon.Lähdin kavereittein kanssa joitakin vuosia sitten FIM-ralliin mukanani ihka uusi Anttilasta ostettu halpa yhdenhengen teltta. Saavuimme Sveitsiin leirintäalueelle pimeän jo laskeuduttua maihin. Teltanpystytys oli telttaan kuuluvien kaarien ja muiden härveleiden ja tylppien tappien ansiosta niiiiin mukavaaa. Muut olivat jo saaneet telttansa pystyyn ja korkanneet tervetuliaiswiskipullonsa, kun minä edelleen ähelsin sen s*marin telttani kanssa. Lopulta, kun olin sen jollain tavoin saanut kyhättyä pystyyn, pääsin mukaan muiden tervetuliaistilaisuuteen ja tutustumaan kansainvälisiin naapureihini. No yöksi tulikin sitten pyörremyrsky. Ja se telttani oli yhtäkkiä 30 metrin korkeudella taivaan tuulissa. Hain sen sitten jonkun naapuriyhteisön leirin liepeiltä jo hieman maistaneena. Sain sen uudelleen vaivoin pystyyn ja mentiin pikkutunneilla koisimaan. Jossain vaiheessa alkoi sataa kaatamalla. Ja oli kova tuuli. Heräilin siihen, että vettä oli lattialla. No olipa samalla helvetinmoinen kusihätäkin. Ja kun yritin tämän halpisteltan vetoketjua auki, niin eihän se auennut. Ja samalla koko teltta romahti niskaani. Jollain ihme konstilla sain sen vetoketjun revittyä auki ja lähin astia mihin saatoin päästellä hätäni olikin siinä teltan edustalla. Aamulla kaverit kyselivät, kuka on kussut heidän suolapähkinäpurkkiin. No sen yön jälkeen nukuinkin taivasalla, onneksi ei muina öinä satanut. Että se siitä allekirjoittaneen telttailusta. Nykyään en lähde minnekään, ellen ole jo etukäteen varmistanut vapaata majatalohuonetta ja aamusuihkua itselleni
.![]()