• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tekstissä olevista linkeistä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja GuessWho
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

GuessWho

Mopoton ja veneetön mies
Tekstissä olevista linkeistä...

Onkohan muilla kuin mulla sellasta ongelmaa että kun linkki vaikkapa kuviin on tekstissä, esimerkiksi tyyliin "muutama kuva" niin värikontrasti leipätekstiin on niin pieni että ainakin iPaskalla sitä joutuu oiken näpyttelemällä etsimään ?

Tuo esimerkin sanayhdistelmä on vielä looginen ja helppo mutta usein käy niin että linkkiä ei edes tajua olevan jos sitä ei ole selkeästi sanottu. Olisiko ihan hullu ajatus jos linkin sisältävän tekstinosan värin saisi helpommin näkyväksi ?

Oletusarvo helpottaa niitäkin jotka eivät ole välttämättä nörttejä saamaan haluamansa kuvat ja linkit muiden katseltaviksi ja ihmeteltäviksi.

Samaa mieltä että tuo linkin väri voisi oletuksena olla joku helpommin havaittava kuin muuhun tekstiin helposti hukkuva harmaa.

Värisokeille se perinteinen (kevyt) alleviivaus vois olla hyvä, ei sikäli mulle ole väliä, ihan sama mikä paitsi ehkä just toi pinkki ja punanen.. :p

shyhander sanoi:
Värisokeille se perinteinen (kevyt) alleviivaus vois olla hyvä, ei sikäli mulle ole väliä, ihan sama mikä paitsi ehkä just toi pinkki ja punanen.. :p

Loistava idea !

Voisko linkkiin saada sen alleviivauksen näkyviin ilman hiirellä sohimistakin? Erottuisi ainakin.

Kyllä ne päivällä oli vähän aikaa sinisenä, joka näkyikin erinomaisen hyvin

Back