• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tekstin vari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Missahan mattaa, tana-aamuna huomasin etta oletusasetuksena ollut vari ei ollutkaan enaa paalla, eika sitten muuttamallakaan pysy, vaan tulee aina mustaa?

Pikakurkistuksen perusteella, moni muukin kuka on varia kayttanyt, on 5.7 alkaen mustalla tekstilla. Sattumaa vai vika jossain asetuksissa?

Mustaksi oli heittänyt minullakin. Tämän nyt pitäisi olla maroon.

Edit. Eipä ole.

Jep, ja mun uljas punainenkin on KAPUTT... Nooh, yhtä tyhmiä voin varmaan kirjotella näin mustallakin.
tounge.gif

No mitä hittoa.. mulla on pinkki ollut ja mä joudun koko ajan vaihtaan mustasta pinkkiin kun se hävii jotenkin ihmeellisesti.. hmm..
mad.gif

Musta on paras väri. Joidenkin värien (ainakin vaalean sininen) kanssa on ongelmia näkyvyyden kanssa. Sininenkin on mielestäni huono väri, sen kanssa linkit eivät erotu tekstin seasta lainkaan...

Musta on paras väri. Joidenkin värien (ainakin vaalean sininen) kanssa on ongelmia näkyvyyden kanssa. Sininenkin on mielestäni huono väri, sen kanssa linkit eivät erotu tekstin seasta lainkaan...
Se on sitten uuden ketjun aihe jos ei vareista tykkaa. Tassa on kyse foorumin olemassaolevasta ominaisuudesta joka lakkasi toimimasta.

Nayton saataminen auttaa varien nakyvyyteen, kylla taalla ainakin nakyy kaikki ihan ok.

Ihmettelinkin kun foorumi näyttää nykyään paljon paremmalta, mutta se johtuikin siitä ettei tuolla ole enää karnevaalivärityksiä teksteissä
biggrin.gif

Ihmettelinkin kun foorumi näyttää nykyään paljon paremmalta, mutta se johtuikin siitä ettei tuolla ole enää karnevaalivärityksiä teksteissä
biggrin.gif
Viela parempi ois ku ei ois kolmivarisia allekirjoituksia
baaa.gif
Allekirjoitukset saat pois omasta ohjauspaneelistasi muuten, sieltä vaan klikmäk niin ei näy kenenkään sigut. Testasin ja toimii...

sanoi:
Oliko kysymykseen vastausta?
Joo, tilanne on tiedostettu kyllä...

Back