• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Teknisiä ongelmia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja oscu776
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Teknisiä ongelmia?

Tuntuu että yksityisviestit ei menis perille ja mistä ne näkiskin(Lähetetyt)
ja chattiin en saa viestejä läpi.

Pitääkö mulla olla tietyn verran viestejä vai mitä?:kääk:

oscu776 sanoi:
Tuntuu että yksityisviestit ei menis perille ja mistä ne näkiskin(Lähetetyt)
ja chattiin en saa viestejä läpi.

Pitääkö mulla olla tietyn verran viestejä vai mitä?:kääk:

Chätti on vain siivellisille, eli jäsenmaksun maksaneille.

Laita asetuksista viestien tallennus päälle lähetettyihin.
Tallennuksen määrää on rajattu ei-jäseniltä, siksi oletuksena ne ei tallennu lähetettyihin.

Hei, onko tälläinen ongelma tullut jollakin vastaa nimeen omaan Chromessa (Firefox näyttää toimivan)?

eli kun lataa sivun niin uusimmat viestit vain välähtää hetken ja sitten häviää niin että vain viimeinen jää :blink:

tube68 sanoi:
Hei, onko tälläinen ongelma tullut jollakin vastaa nimeen omaan Chromessa (Firefox näyttää toimivan)?

eli kun lataa sivun niin uusimmat viestit vain välähtää hetken ja sitten häviää niin että vain viimeinen jää :blink:

Toisaalta toi on muutenkin aika hanurista, kannattaa käyttää KESKUSTELU-alueen omaa "Uusimmat viestit" -linkkiä mikä toimii ja josta pääsee helposti kunkin ketjun vikaan lukemattomaan viestiin eikä vaan loppuun.

tube68 sanoi:

Sama ilmiö alkoi mulla juurikin tänään...

tube68 sanoi:

eli kun lataa sivun niin uusimmat viestit vain välähtää hetken ja sitten häviää niin että vain viimeinen jää :blink:[/QUOTE

Just sama ilmiö läppärissä,Chromella.Tabletilla pelaa normaalisti.

Väliaikainen apu löytyy sivun zoomauksesta: "Ctrl -" ja sen jälkeen palautus "Ctrl +" niin kaikki viestit näkyvät.

Liittyyköhän tämä ongelma Flash Playerin päivitykseen? Mulla selain päivitti sen niin sen jälkeen alkoi tämä ongelma.

tube68 sanoi:

Katsellaan jos ennätetään. Liittynee jotenkin selaimen javascript-toteutuksen ominaisuuksiin.

Back