• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Teippauksien poisto

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jorri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mad.gif
Olen ottanut sivukatteesta ison alkup. tarran pois hiusföönillä varovasti lämmitellen, se on saatu kokonaan irti, mutta liimapinta jäi. ja tuntuu olevan todella tiukassa. Olen nyt yrittänyt ensin näillä miedommilla aineilla, eli CRC:llä, WD40:llä ja autovahalla (en kuitenkaan mixauksena
tounge.gif
), eikä tunnu olevan mitään vaikutusta.

Sen tiedän että varmasti saan liiman irti tinnerillä, mutta josko tuota ennen vielä jotain muuta kokeilisi, tinnerillä kun on lakka ja maalipintakin vaarassa.

Auttaisikohan tuo lamppuöljy noin sitkeään liimaan
nixweiss.gif

mad.gif
Olen ottanut sivukatteesta ison alkup. tarran pois hiusföönillä varovasti lämmitellen, se on saatu kokonaan irti, mutta    liimapinta jäi. ja tuntuu olevan todella tiukassa. Olen nyt yrittänyt ensin näillä miedommilla aineilla, eli CRC:llä, WD40:llä ja autovahalla (en kuitenkaan mixauksena  
tounge.gif
), eikä tunnu olevan mitään vaikutusta.

Sen tiedän että varmasti saan liiman irti tinnerillä, mutta josko tuota ennen vielä jotain muuta kokeilisi, tinnerillä kun on lakka ja maalipintakin vaarassa.

Auttaisikohan tuo lamppuöljy noin sitkeään liimaan  
nixweiss.gif
Laitetaan nyt tänne sama mikä muuan toiseen topikkiin, eli.

Autoglym intensive tar remover. 2 tankkitarran liimat olen kyseisellä aineella saanut todella hyvin pois. Toisella kerralla en jaksanut edes lämmittää tarraa, vaan repäisin kylmiltään pois jolloin kaikki liima jäi helvetin tiukasti tankkiin. Tuota ainetta kun laittoi, antoi vaikuttaa muutaman minuutin, sen jälkeen raappasi suurimmat pois, toinen kerros samaa ainetta ja rätin kanssa alkoi pyyhkiä. Tankki oli hetken päästä kuin tarraa ei olisi ollutkaan. Purkin takaa löytyy myös teksti "soveltuu moottoripyöriin", jos joku vielä panikoi  

Linkki --> Autoglym tar remover

Back