• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tein Araista Shoein

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Puksuttaja
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Sijainti
Pirkanmaa
Alkoi olla harmittavaa Arain (Signetic -GT) melu ja ilman pyörteily namalla. Niinpä ajattelin vähän viritellä kypärää
tounge.gif

Liimailin pottaan Shoei Multitechin Wishper kitin kauluksen.

Vaikutus on hyvin positiivinen. Tuulen melu ja koneen pieneni selvästi ja ääni muuttui matalammemmaksi. Nyt ajossa jopa kuulee putken jumputuksen.
Aiemmin sivutuulessa naamelle tuli pyörteitä mitkä sai veden silmiin, vaan ei enää.

Kaksi huonoa asiaakin tuli eteen. Potta on paljon kuumempi koska ylimääräinen kaulus osa jatkaa ja tiivistää kaulapehmustetta jokusen sentin alaspäin.
Toinen haitta on potan tiukkuus pois päästä otettaessa.

Olen silti tyytyväinen 22e panostukseen. Potta on nyt paljon lähempänä Schuberttilaista.
062802jumpie_prv.gif

Mä ajattelin otsikosta, että joku oli maalannut Arainsa Shoein väreihin
biggrin.gif
. Varmaan ihan järkevä homma tuo whisper strip. Itselle on vielä korvatulpat riittäneet..

Tuli vaan mieleen: Ainakin mun Araissa (Viper) on visiiri säädettävissä. Ajan myötä visiirin yläreunaan muodostuu pikkurako, josta tuuli pääsee puhaltamaan silmille. Sen voi säätää itse tai käyttää jälleenmyyjällä säädättämässä.

Back