Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Autot ovat kulkuvälineitä paikasta siirtymiseen. tasainen luotettava ja mukava ajaa on minusta tärkeää ja hiljaisuus..tehoa saa toki ollaNo ei kai kovinkaan monilla ole suoria rännejä? (paitsi jotku HD:t ja customit).Tuo on mietityttänyt ja naurattanut monesti, jos ajatellaan että yhtä monet autoiliat alkaisivat laittamaan autoihinsa pelkästään suoria putkia sen takia että autossa pitää olla ääntä, ja kova ääni säästää henkiä, niin montakohan viikkoa menisi niin tulisi hirveät ratsiat teiden päälle tarkistamaan autojen putkistoja.
Ja onhan noilla "tuning teroilla" noissa kotiloissaan jos jonkinlaista 2 1/2 - 3" hormia ilman kattia tietty. Useammin olen kuullut, että mopon putkesta setä sininen sanoo pahasti kuin kotilon putkesta. Ja ihan oma maailmansa ovat noi rahtareiden pystyputket![]()
Sama yhdistelmä löytyy täältä ja Motoparkiin tai Ahvenistolle ei ole asiaa... desibelit on reilusti toistasataa mittauskierroksilla.Lainataan topiccia kun en uuttakaan viitsi tehdä. Tarkoitus olisi tulevana kesänä käydä omaa 748:a kieputtamassa radalla ensimmäistä kertaa. Pyörässä on tällä hetkellä kiinni edellisen omistajan jäljiltä DP-kitti (terminogin pöntöt + lastu) ilman mitään tyttömäisiä killereitä.
Pääseekö yhdistelmällä radalle vai vaihdanko varmuuden vuoksi jo kotona orkkisputket ja lastun?
Näin vähän meinasinkin. Ensikertalaisena radalla on tuskin väliä että onko putkina vakiot vai terminogit.Sama yhdistelmä löytyy täältä ja Motoparkiin tai Ahvenistolle ei ole asiaa... desibelit on reilusti toistasataa mittauskierroksilla.
Minkälaisilla kierroksilla tuo mittaus tehdään ja mistä matkasta/kulmasta? Varmaan varmempi mitata itse ettei tule yllätyksiä.Jostain olis jäänyt mieleen 96 tai 94 db...
Tossa jotain:Minkälaisilla kierroksilla tuo mittaus tehdään ja mistä matkasta/kulmasta? Varmaan varmempi mitata itse ettei tule yllätyksiä.Jostain olis jäänyt mieleen 96 tai 94 db...
Ahvenistolla ja Motoparkissa on 97 dB meluraja.Minkälaisilla kierroksilla tuo mittaus tehdään ja mistä matkasta/kulmasta? Varmaan varmempi mitata itse ettei tule yllätyksiä.Jostain olis jäänyt mieleen 96 tai 94 db...
mitens sitten jollekin harrikalle, joka ei kierrä kuin 3500 rpm ja kuutioita on ainakin 1340 tai joissakin vähän enemmän. kone kosahtaa kun yrittää 5500 kierrosta saavuttaa, sitten se savuttaa kun toimintasavu tulee ulos. hehiö. ai niin oli puhe moottoripyörien moottoreista, eikä kompressoreista kai. virniö.Ahvenistolla ja Motoparkissa on 97 dB meluraja.Minkälaisilla kierroksilla tuo mittaus tehdään ja mistä matkasta/kulmasta? Varmaan varmempi mitata itse ettei tule yllätyksiä.Jostain olis jäänyt mieleen 96 tai 94 db...
RR nelitahtiset 4 sylinteriset
600cc 7000rpm
750cc 7000rpm
yli 750cc 5500rpm
Lisäohjeet mittalaitteisiin, lämpötiloihin yms. liittyen linkin takaa kohdasta 034.3
Urheilusäännöstö 2008