Onko kokemusta tehoputkesta ko. mopoon?
Oliko vaikutusta, muutakuin ääneen?
Kiitos.
Kyseleepi,
Naku
(..ja pyörä vm. 2000 alusta)
Oliko vaikutusta, muutakuin ääneen?
Kiitos.
Kyseleepi,
Naku

(..ja pyörä vm. 2000 alusta)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

hamis76 sanoi:Mä meinasin vielä vaihtaa K&N: suodattimen vaikuttaako mitenkään. Luulen ettei ainakaan kulkuun...
Fibanacci sanoi:Itse pitäisin sitä fiiliksen nousua merkittävämpänä kun pyörä alkaa kuulostaa joltain.

hamis76 sanoi:Mulla on nyt kiinni LeoVincen slipari CB500:ssa.
Ainakin omaa korvaa miellyttää Leon soundi. Eihän tuossa twinissä sellainen "repivä" soundi olekkaan, kuin nelikoissa... Joten ihan hyvin pelkän äänenkin takia voi putki hieman alkuperäistä meluisampi olla.
No jos ei muuta vaikutusta niin, on se hieman hienompi savupiippu kuin alkuperäinen![]()

hamis76 sanoi:Mulla on nyt kiinni LeoVincen slipari CB500:ssa. Ja alkuperäinen putki on jossain varastossa.... Ei ole ollut mulla kiinni.
Ainakin omaa korvaa miellyttää Leon soundi. Eihän tuossa twinissä sellainen "repivä" soundi olekkaan, kuin nelikoissa... Joten ihan hyvin pelkän äänenkin takia voi putki hieman alkuperäistä meluisampi olla.
Tulihan se sielta...Karza sanoi:Eikö tuollaisen 500:sen paras viri ole vaihtaa se isompaan?Itselläkin oli v.-82 eka iso prätkä 500-kuutioinen..
![]()
Karza sanoi:Eikö tuollaisen 500:sen paras viri ole vaihtaa se isompaan?Itselläkin oli v.-82 eka iso prätkä 500-kuutioinen..
![]()

juhop sanoi:Täällä on kanssa emännällä cb 500, punainen piti olla ja sellainen vm -99 hankittiinkin keväällä.
Putkea olen välillä salaa haaveillut, hän itse tuskin asiasta innostuu.
Uudet renkaat tuli tilattua (Avon Distanzia) kun joutuu soralla jonkun verran ajelemaan. Renkaat on vielä tallissa, saa nähdä mahtuuko 10mm leveämpi etunakki paikalleen.
http://www.bits4motorbikes.co.uk/Tyres/Avon/avon_distanzia.jpg
Putkeksi olen meinannut vaikka Ebayssa on esim Giannelli merkkisiä 179e + 15e postikulut.
http://www.ebay.com/sch/i.html?_sacat=0&_from=R40&_nkw=honda+cb+500+exhaust+2000&_sop=16
Ääninäyte: https://www.youtube.com/watch?v=wlSpVmRFyXg
Ei vaikuta ainakaan liian kovalta videon perusteella.
Tehoa ei takuulla tule lisää, mutta jos ei paljon lähtisikään.
Alkukäyrät on vähän ruosteessa, täytyy koittaa vaikka bilteman kuumankestävää maalia.
Hyvä pyörä muuten, kulutus siinä 3,5L / 100km. Osat ja vakuutukset halpoja.
Itselle vähän fyysisesti liian pieni mutta hänelle juuri sopiva.
Maantienopeudessa nykinyt muuteman kerran suht voimakkaasti, emäntä ajatteli bensan loppuvan, mutta 1/2 tankkia oli vielä. Ohi menevä vika ollut toistaiseksi. Lopun 100km ajo sujunut normaalisti..Karza sanoi:Eikö tuollaisen 500:sen paras viri ole vaihtaa se isompaan?Itselläkin oli v.-82 eka iso prätkä 500-kuutioinen..
![]()
hamis76 sanoi:Juu... Oishan se jos vaan olis sitten rahaa laittaa n700€ vuodessa enempi vakuutuksiin yms... Ja tosiaan mä en ainakaan sellaisia baanoja usein ajele missä kilovehkeen tehoja pääsis hyödyntää...