• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tehonko takia, nopeudenko ehdoilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tylyttäjä nimet papruun vedä vedä vedä itse ...tääl ny pohditaan että on kallista kaataa ja terveyskin menee noh terveys menee tupakistakin ja kossusta tuskin sexikään on ihan riskitöntä jos ny tollee ajattelee ...ei se tee miehestä/naisesta sen parempaa ottaa haasteen vastaan tai ei mut musta turha pulista jos ei kerta oo kanttia ottaa sitä kait mäkin ajaisin jos joku ostas mun biken etukäteen sen takii et jos kaadun ni ei mee omaa hilloo..hei haloooooooooooo vaikka oli sit miten oli onko toi jo lähtoasetelmana ollut aika pellee ajatusmailmaa hei mennään si kokeileen kummal kulkee ja lähtee paremmin?? *kantaa pojat korvasta omiin nurkkiinsa*
sport05.gif
Mitä tässä sanotaan?
Taitaa olla joku puppugeneraattori näppiksellä, kun tasalaatusta pask... juttua tulee tuolta hepulta. Mm. tässä yksi kukkanen: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=45467

Eilen illalla modet poisti hänen aloittaman topicin ennen kuin sitä monikaan ehti edes lukea... Oli taas semmosta juttua, että "hywää päevää".  
shaun.gif

jennica onneksi sinä kirjoitat aina aiheesta asiallisesti ketään tai mitän sortamatta sorsimatta osaat kieliopin ja välimerkkien käytön jutuissasi on aina ideaa ja aihetta vaikka muille jakaa et koskaan turhaan moralisoi tai kritisoi muita olet itse oikea kunnon ihminen kiitos siitä että olet olemassa ja kiitos siitä että saan tyhmempänä ja joskus ehkä helposti hermostuvana silti lukea sinun kättesi jälkeä niin vallan ihanissa ja ytimekkäissä jutuissasi kiitos  
bowdown.gif

eivät kaikki ole kaltaisiasi tai ystäviesi kaltaisia ihania ja kaikin puolin hienoja ihmisiä jotka kirjoittavat kuin kajava plaah kumpa mustakin joskus tulisi edes puoliksi yhtä hyvä enkä koskaan tekisi sanoisi mitään tyhmää  
withstupid.gif

bawling.gif

biggrin.gif

Siis ajatteko te kilpaa vai ette?
Hirveetä pullistelua ja kun haasteet on heitetty,molemmilta alkaa selittely?
Näitä keskusteluja seuranneena olisin luullut löytyvän vähän katetta sanoille.
On se internetti ihmeellinen maailma.
Lopettakaa lapset se leikkiminen ja ottakaa härkää sarvista,nähdään kuka on kuka!
Kyllä Alastarolle katsojia saadaan,vai mitä?
Juurikin näin.. kova uho on mutta sitten kuitenkaan mitään tapahdu. ajakaa ny kilpaa moottoriradalla niin saadaan tämäkin väittely pois alta sittä voi lähteä illaksi saunomaan bissen kanssa niin ei tarvii enään äpistä.

Mahtavaa jengiä täl foorumil...lähtääx ajelee ?
biggrin.gif
Ulkona paistava aurinko ja +asteet mittarissa lienevät pakottavat seikat moiseen. Tuux tarjoon ne kaffeet tohon Dilbeekin Texacolle?
Täällä kotimaassa ainakin on pirun kylmä viima. Ja luvattu tällaista koko seuraavaksikin viikoksi. Edes kylmä kalja ei maistu, tekis mieli olla vaan lämpimän peiton alla koko ajan. Hyrrrrrrr
crazy.gif

Juurikin näin.. kova uho on mutta sitten kuitenkaan mitään tapahdu. ajakaa ny kilpaa moottoriradalla niin saadaan tämäkin väittely pois alta sittä voi lähteä illaksi saunomaan bissen kanssa niin ei tarvii enään äpistä.

Olen kyllä poikien kanssa samaa mieltä asiasta.
Olis kiva saada selvyys, että kumpi on kovempi peli Ducce vai Suitza. Mut kumpikaan ei kyllä vissiin oo mitään haastetta heittänyt.
Tylyttäjä ajaa suoralla täysii ja mutkassa niin kovaa kun uskaltaa mut ei radalla. Siellä voi vaikka kaatua.
Jyri höpisee vaan venttiileistä ja tarjoo Rossia ajamaan puolestaan. Ymmärrän kyllä miksi täytyyhän eroa rivikoneen ja v-koneen välillä jotenkin tasottaa.

ei muuta kun pojat valittee radan ja me muut lähimmän leirinnän johon kaks beduiini leirii ja naru väliin ja taistulu saa alkaa

Eikös se Kesseli aja siellä superbikessä Ducatilla? Eiköhän se ole paras mittari Suomen mittapuulla, kun on sekä Ducati kuski ja kalusto kunnossa, kuten myös kilpailijat. Täytyy muistaa, että Ducateja on vain yksi (?) ja japseja monia, eli Ducati ei välttämättä kaikkia voita, mutta varmasti on 3 sakissa syksyllä taas.

Tylyttäjä nimet papruun vedä vedä vedä itse ...tääl ny pohditaan että on kallista kaataa ja terveyskin menee noh terveys menee tupakistakin ja kossusta tuskin sexikään on ihan riskitöntä jos ny tollee ajattelee ...ei se tee miehestä/naisesta sen parempaa ottaa haasteen vastaan tai ei mut musta turha pulista jos ei kerta oo kanttia ottaa sitä kait mäkin ajaisin jos joku ostas mun biken etukäteen sen takii et jos kaadun ni ei mee omaa hilloo..hei haloooooooooooo vaikka oli sit miten oli onko toi jo lähtoasetelmana ollut aika pellee ajatusmailmaa hei mennään si kokeileen kummal kulkee ja lähtee paremmin?? *kantaa pojat korvasta omiin nurkkiinsa*
sport05.gif
Mitä tässä sanotaan?
Taitaa olla joku puppugeneraattori näppiksellä, kun tasalaatusta pask... juttua tulee tuolta hepulta. Mm. tässä yksi kukkanen: http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=45467

Eilen illalla modet poisti hänen aloittaman topicin ennen kuin sitä monikaan ehti edes lukea... Oli taas semmosta juttua, että "hywää päevää".  
shaun.gif
Paitsi että nyt tämä sankari on itse huomannut "poista"-nappia, ja poistelee omia viestejä...

GSX-R 1000 -Ei kai tähän muita perusteluja tarvi
tounge.gif

Itse en valinnut aikanaan tuota pyörää pelkästään sen takia, että se on yksi kovimmista nakkikopilla, en myöskään pelkän ulkonäön, ajettavuuden tai tehon takia.
Annoin näiden kaikkien asioden vaikuttaa ja päätös oli helppo.
Tympii joskus kuunnella "tosimotoristien" kommentteja, että mitä tuokin noilla kilkkeillä tuossa pyörässä tekee, kun ei mikään rossi ole kuitenkaan. Ihmeset vaan tulevat onnelliseksi eri asioista ja se ei tunnu menevän kaikille jakeluun.
Toinen tykkää blondista, toinen brunetesta. Sama koskee myös pyöriä.
Itse tykkään todellakin joskus antaa kyytiä pyörälle kunnolla ja silloin voi joku hitaampi tullakin ohitetuksi. Valitettavasti ohitettava kokee tämän usein jonkin laisena tappiona tai loukkauksena, joka ei suinkaan ole tarkoitus.

Joten eiköhän tulevalla kaudella nautita kaikki ajelusta omalla tyylillämme ja anneta muidenkin pitää hauskaa.

Aamen <-------- (Pakollinen jeesustelu loppuun)
biggrin.gif

kovasti sitä nyt mua mollataan mutta mollatkaa vain jos se teille tyydytyksen tuo.
enkä ole todellakaan ainoa joka tääl puhuu välil suunsa ohitse mutta en nyt iha jokaiseen takerru..kuten eräät...mutta enemmittä puheitta lopetan kirjoittelun ja alan seuraamaan muiden kirjoituksia josko sitä kanssa alkaisi enempi niitä morkkaamaan kun omia keksimään sehän näkyy olevan muotia täällä nykyään  
cool.gif
ja haluan seurata sitä  
sport05.gif

Mitenkään asiaan liittymättä mut ei siellä stripilläkään sillä teholla aina voiteta!!! Äärimmäisen hyvä esimerkki siitä että ei sitä aina tehoa tarvita!
Tuota, katsoitko aikoja?? Ei ehkä kannata vertailla tätä luokkaa juuri mihinkään kun siellä ajetaan indeksejä vastaan... siellä ei nopein/tehokkain välttämättä voitakaan
omg.gif

Mut ei sillä, että väheksyisin kyseisen kaverin suoritusta. Onnittelut mestaruudesta hänelle
cool.gif

sport05.gif
Mitä tässä sanotaan?

shaun.gif
jennica onneksi sinä kirjoitat aina aiheesta asiallisesti ketään tai mitän sortamatta sorsimatta osaat kieliopin ja välimerkkien käytön jutuissasi on aina ideaa ja aihetta vaikka muille jakaa et koskaan turhaan moralisoi tai kritisoi muita olet itse oikea kunnon ihminen kiitos siitä että olet olemassa ja kiitos siitä että saan tyhmempänä ja joskus ehkä helposti hermostuvana silti lukea sinun kättesi jälkeä niin vallan ihanissa ja ytimekkäissä jutuissasi kiitos  
bowdown.gif

eivät kaikki ole kaltaisiasi tai ystäviesi kaltaisia ihania ja kaikin puolin hienoja ihmisiä jotka kirjoittavat kuin kajava plaah kumpa mustakin joskus tulisi edes puoliksi yhtä hyvä enkä koskaan tekisi sanoisi mitään tyhmää  
withstupid.gif

bawling.gif

biggrin.gif
Oi että, tässähän ihan punastuu, kun tulee niin imartelevaa tekstiä.  
blush.gif
Mutta en ole kyllä kanssasi ihan samaa mieltä - Minulta saattaa joskus lipsahtaa pilkku virhe.  
tounge.gif

Back