Niillä on sellaset avattavat kypärät! Oikeen TOSIMOTORISTEJA:Kunnon motoristit???
-Hahhah.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niillä on sellaset avattavat kypärät! Oikeen TOSIMOTORISTEJA:Kunnon motoristit???
-Hahhah.
"kunnon motoristeilla" viittaan ketjun aloittajan viestiin, jossa pelätään kunnon motoristien kuolevan muovien alle."Jos taas köröttelee muiden kalkkisten kanssa kokkareille nahkahapsuissaan (kuten "kunnon motoristit"), niin muoviluoti lienee väärä valinta. "
Heräsi vain kysymys, että ketähän kirjoittaja itse pitää Kunnon Motoristeina ilman lainausmerkkejä?
Ja kohdistuuko halveksuva asenne myös muihinkin tieliikenteessä oleviin, joilla on hitaampi ajopeli kuin itselläsi?
Ihan vaan utelias kun olen..
![]()
Niinhän se on, että aina on olemassa tämä salaperäinen ryhmä "tosimotoristeja"."kunnon motoristeilla" viittaan ketjun aloittajan viestiin, jossa pelätään kunnon motoristien kuolevan muovien alle."Jos taas köröttelee muiden kalkkisten kanssa kokkareille nahkahapsuissaan (kuten "kunnon motoristit"), niin muoviluoti lienee väärä valinta. "
Heräsi vain kysymys, että ketähän kirjoittaja itse pitää Kunnon Motoristeina ilman lainausmerkkejä?
Ja kohdistuuko halveksuva asenne myös muihinkin tieliikenteessä oleviin, joilla on hitaampi ajopeli kuin itselläsi?
Ihan vaan utelias kun olen..
![]()
En itse tiedä mikä on kunnon motoristi. Selväksi on käynyt, että ei se ainakaan ole muovipyörällä ajava. Itse en ole, enkä halua olla mikään "kunnon motoristi".
Mielestäni koko käsite on jo naurettava.
Mitenkäs osasitkin luonnehtia minua noin osuvasti.Sen tiedän, että he ovat erittäin jaloa porukkaa. Kaikki menee kuin oppikirjassa! Esim tienvarteen jääneitä autetaan AINA, ja naapurin mummon kissa haetaan puusta. Nopeusrajoituskaan ei ylity edes vahingossa. Elämässä on kaikki kunnossa, ja he käyvät nauttimassa moottoripyöräilystä leppoisasti körötellen viljapeltojen keskellä.
Ajotaidotkin heillä on uskomattomat, vaikka eivät ole ikinä kunnolla mutkaan ajaneetkaan. Selkä suorana pistetään menemään kuitenkin!
Heidän elämänsä järkyttyy siitä, kun joku "nuori vastuuntunnoton perskules" vetää kyykyllä sitä samaa tietä tuplanopeudella. Eivät pysty millään ymmärtämään, että joku voi nauttia siitä. Heidän mielestään näillä perskuleilla pyörii mielessään vaan teholukemat ja muu humpuuki.
Toki he yrittävät palauttaa näitä moottoripyöräilyn syvimmän olemuksen kadottaneita hurjimuksia ruotuun! Ihmettelevät kovasti, mikseivät nämä puupäät ollenkaan nauti moottoripyöräilystä, vaikka itse kovasti niin väittävät.. He nauttivat tosimotoristien mielestä siitä täysin väärin perustein!
Radallahan nuo näkyis olevan. Liekö varttimaili- vai mutkanajomiehiä?Niillä on sellaset avattavat kypärät! Oikeen TOSIMOTORISTEJA:Kunnon motoristit???
-Hahhah.
Niin meidänkin, mutta kaffeetauoilla käydään aina salaa kaatamassa kisa-apinoiden mopot, kustaan kustomien tankkeihin ja tyhjennetään enduroista renkaat. Kisaa ajamattomien kyykkykuskien virtalukkoihin tungetaan paperiklipsi sekä tungetaan perunoita matkamotojen pakoputkiin. Mutta yhteishenki on luja!Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla.![]()
Tästä olisin ihan samaa mieltä!Mix hitossa pitää jakaa kategorioihin! Mä ainaski arvostan kaikkia mopoilijoita iha laidasta laitaan, kukin ostaa moponsa omien tarpeidensa ja mieltymystensä mukaan. Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla.![]()
Ei ne varmaan osaa sanoa vielä, kun ei ole ollut varaa pyöräänkäänRadallahan nuo näkyis olevan. Liekö varttimaili- vai mutkanajomiehiä?Niillä on sellaset avattavat kypärät! Oikeen TOSIMOTORISTEJA:Kunnon motoristit???
-Hahhah.![]()
Lähtääx kahville ?Niin meidänkin, mutta kaffeetauoilla käydään aina salaa kaatamassa kisa-apinoiden mopot, kustaan kustomien tankkeihin ja tyhjennetään enduroista renkaat. Kisaa ajamattomien kyykkykuskien virtalukkoihin tungetaan paperiklipsi sekä tungetaan perunoita matkamotojen pakoputkiin. Mutta yhteishenki on luja!Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla.![]()
Just noin sen pitääki mennä! Saipahan tänääki kunnon naurut.Niin meidänkin, mutta kaffeetauoilla käydään aina salaa kaatamassa kisa-apinoiden mopot, kustaan kustomien tankkeihin ja tyhjennetään enduroista renkaat. Kisaa ajamattomien kyykkykuskien virtalukkoihin tungetaan paperiklipsi sekä tungetaan perunoita matkamotojen pakoputkiin. Mutta yhteishenki on luja!Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla.![]()
Joo! Käy sä hakemassa, sokerilla, ilman kermaa. Mä oottelen tässä pyörien luona...Lähtääx kahville ?
Aivan mahtava!I love motorcycles, and I love riding... -klips- ...And isn't that what really makes riding so special.
Osu ja upposNimimerkille Tylyttäjä....Olet varmaan itse kova kuskimutkiin ni lujaa kun uskaltaa suorilla täysiä ja customien ohitusta vai oliko se maantielehmien? Taitaa olla kengän nro isompi ku Iq
tosimotoristejä voi olla kaikki esim ne jotka ajaa fiksusti tiellä ja jos lapsettaa pahasti ni kaahaa radalla vaarantamatta muita tyhmällä käytösellään heitä itse voisin kutsua tosimotoristeiksi ....tosin olet varmaan eri miletä mutta se ei mua paljoakaan hetkauta mielipiteitä saa ja pitää olla![]()
![]()