• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tehonko takia, nopeudenko ehdoilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kunnon motoristit???
-Hahhah.
Niillä on sellaset avattavat kypärät! Oikeen TOSIMOTORISTEJA:

02.jpg

"Jos taas köröttelee muiden kalkkisten kanssa kokkareille nahkahapsuissaan (kuten "kunnon motoristit"), niin muoviluoti lienee väärä valinta. "

Heräsi vain kysymys, että ketähän kirjoittaja itse pitää Kunnon Motoristeina ilman lainausmerkkejä?
Ja kohdistuuko halveksuva asenne myös muihinkin tieliikenteessä oleviin, joilla on hitaampi ajopeli kuin itselläsi?

Ihan vaan utelias kun olen..
nixweiss.gif
"kunnon motoristeilla" viittaan ketjun aloittajan viestiin, jossa pelätään kunnon motoristien kuolevan muovien alle.

En itse tiedä mikä on kunnon motoristi. Selväksi on käynyt, että ei se ainakaan ole muovipyörällä ajava. Itse en ole, enkä halua olla mikään "kunnon motoristi".

Mielestäni koko käsite on jo sinänsä naurettava.

Kaiken lisäksi omaani hitaampia ajopelejä tapaan liikenteessä melko harvoin. Ajan 95% matkoistani tiellä vanhalla ooppelilla.

En halveksu ketään henkilöa varsinkaan nettikeskusteujen perusteella. Minua vain huvitttaa asenne, jonka mukaan muovittomalla nakupyörällä ajavat pitävät itseään tosimotoristeina ja muovipyöriä jonkinlaisena uhkana. Outoa...
confused_orig.gif

Alkuperäiseen kyssäriin valintaperusteista: Valinta tapahtui vain ja ainoastaan silllä, että mopo kertakaikkisen hyvä ajettava. Näppärä, ketterä, kevyt, liikahtaa... Olkoonkin sitten jonkun mielestä ihan kauhea, mutta kun sopi mun käteen ja mun peffan alle, niin ei kai kenekään tarvi anteekspyydellä valintaansa...ei luulis sen hetkauttavan kunnon motoristeja suuntaan eikä toiseen. Olkoon se toisen mielestä ruma taikka plastiikkaa, rahantuhlausta tai ihan mitä tahansa... Onneks kohta taas pääsee ajamaan!
062802jumpie_prv.gif

"Jos taas köröttelee muiden kalkkisten kanssa kokkareille nahkahapsuissaan (kuten "kunnon motoristit"), niin muoviluoti lienee väärä valinta. "

Heräsi vain kysymys, että ketähän kirjoittaja itse pitää Kunnon Motoristeina ilman lainausmerkkejä?
Ja kohdistuuko halveksuva asenne myös muihinkin tieliikenteessä oleviin, joilla on hitaampi ajopeli kuin itselläsi?

Ihan vaan utelias kun olen..
nixweiss.gif
"kunnon motoristeilla" viittaan ketjun aloittajan viestiin, jossa pelätään kunnon motoristien kuolevan muovien alle.

En itse tiedä mikä on kunnon motoristi. Selväksi on käynyt, että ei se ainakaan ole muovipyörällä ajava. Itse en ole, enkä halua olla mikään "kunnon motoristi".

Mielestäni koko käsite on jo naurettava.
Niinhän se on, että aina on olemassa tämä salaperäinen ryhmä "tosimotoristeja".

Sen tiedän, että he ovat erittäin jaloa porukkaa. Kaikki menee kuin oppikirjassa! Esim tienvarteen jääneitä autetaan AINA, ja naapurin mummon kissa haetaan puusta. Nopeusrajoituskaan ei ylity edes vahingossa. Elämässä on kaikki kunnossa, ja he käyvät nauttimassa moottoripyöräilystä leppoisasti körötellen viljapeltojen keskellä.

Ajotaidotkin heillä on uskomattomat, vaikka eivät ole ikinä kunnolla mutkaan ajaneetkaan. Selkä suorana pistetään menemään kuitenkin!

Heidän elämänsä järkyttyy siitä, kun joku "nuori vastuuntunnoton perskules" vetää kyykyllä sitä samaa tietä tuplanopeudella. Eivät pysty millään ymmärtämään, että joku voi nauttia siitä. Heidän mielestään näillä perskuleilla pyörii mielessään vaan teholukemat ja muu humpuuki.

Toki he yrittävät palauttaa näitä moottoripyöräilyn syvimmän olemuksen kadottaneita hurjimuksia ruotuun! Ihmettelevät kovasti, mikseivät nämä puupäät ollenkaan nauti moottoripyöräilystä, vaikka itse kovasti niin väittävät.. He nauttivat tosimotoristien mielestä siitä täysin väärin perustein!

Noh, kyllähän jotkut harrastaa kansantanhuja ja pitsinnypläystäkin.

Sen tiedän, että he ovat erittäin jaloa porukkaa. Kaikki menee kuin oppikirjassa! Esim tienvarteen jääneitä autetaan AINA, ja naapurin mummon kissa haetaan puusta. Nopeusrajoituskaan ei ylity edes vahingossa. Elämässä on kaikki kunnossa, ja he käyvät nauttimassa moottoripyöräilystä leppoisasti körötellen viljapeltojen keskellä.

Ajotaidotkin heillä on uskomattomat, vaikka eivät ole ikinä kunnolla mutkaan ajaneetkaan. Selkä suorana pistetään menemään kuitenkin!

Heidän elämänsä järkyttyy siitä, kun joku "nuori vastuuntunnoton perskules" vetää kyykyllä sitä samaa tietä tuplanopeudella. Eivät pysty millään ymmärtämään, että joku voi nauttia siitä. Heidän mielestään näillä perskuleilla pyörii mielessään vaan teholukemat ja muu humpuuki.  

Toki he yrittävät palauttaa näitä moottoripyöräilyn syvimmän olemuksen kadottaneita hurjimuksia ruotuun! Ihmettelevät kovasti, mikseivät nämä puupäät ollenkaan nauti moottoripyöräilystä, vaikka itse kovasti niin väittävät.. He nauttivat tosimotoristien mielestä siitä täysin väärin perustein!
Mitenkäs osasitkin luonnehtia minua noin osuvasti.
062802jumpie_prv.gif

Mix hitossa pitää jakaa kategorioihin! Mä ainaski arvostan kaikkia mopoilijoita iha laidasta laitaan, kukin ostaa moponsa omien tarpeidensa ja mieltymystensä mukaan. Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla.
smile_org.gif

täällähän syntyy aivan uusi rasismin haara.Pian ei pääse ravinteliinkaan jos ei oo oikeen mallinen mopo

Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla.  
smile_org.gif
Niin meidänkin, mutta kaffeetauoilla käydään aina salaa kaatamassa kisa-apinoiden mopot, kustaan kustomien tankkeihin ja tyhjennetään enduroista renkaat. Kisaa ajamattomien kyykkykuskien virtalukkoihin tungetaan paperiklipsi sekä tungetaan perunoita matkamotojen pakoputkiin. Mutta yhteishenki on luja!

Mix hitossa pitää jakaa kategorioihin! Mä ainaski arvostan kaikkia mopoilijoita iha laidasta laitaan, kukin ostaa moponsa omien tarpeidensa ja mieltymystensä mukaan. Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla.  
smile_org.gif
Tästä olisin ihan samaa mieltä!

Toissa kesänä porukassa ajeli HD 883 Sportster, jota kiltisti aina odottelimme bussipysäkeillä
biggrin.gif

Meidän porukoissa ajelee usein äijiä/muijia gustomista muoviluotiin ja hauskaa on takuulla kaikilla.  
smile_org.gif
Niin meidänkin, mutta kaffeetauoilla käydään aina salaa kaatamassa kisa-apinoiden mopot, kustaan kustomien tankkeihin ja tyhjennetään enduroista renkaat. Kisaa ajamattomien kyykkykuskien virtalukkoihin tungetaan paperiklipsi sekä tungetaan perunoita matkamotojen pakoputkiin. Mutta yhteishenki on luja!
Lähtääx kahville ?

smile_org.gif
Just noin sen pitääki mennä! Saipahan tänääki kunnon naurut.
biggrin.gif

I love motorcycles, and I love riding. Like many of you what first drew me to bikes was not just the experience of riding, but the feeling that I'd become part of a special community - a brotherhood, really. Nothing calms me more than a long ride down the interstate, waving to the members of my beloved clan. Except when I pass Harley guys. I hate Harley guys. Hate, hate, hate. When they pass me on the highway, you know what I do? I don't wave. With their little tassel handlebars and the studded luggage and the half helmets - God, they drive me crazy.

You know who else I hate? BMW guys. Oh, do I hate those guys. I don't wave at them either. They think they're so great, sitting all upright, with their 180 degree German engines. God, I hate them. They're almost as bad as those old bastards on their touring motorcycles. You know what I call those bikes? "Two wheeled couches!" Get it? Because they're so big. They drive around like they have got all day. Appreciate the scenery somewhere else, Grandpa, and while your at it, I'm not waving to you.

Ducati guys - I don't wave at them either. Why they don't spend a little more money on their bikes? "You can have it in any color as long as it is red." Aren't you cool! Like they even know what a Desmo-whatever engine is, anyway. Try finding the battery, you Italian-wannabe racers! I never, ever wave at those guys.

Suzuki guys aren't much better, which is why I never wave at them, either. They always have those stupid helmets sitting on the top of their stupid heads, and God forbid they should ever wear any safety gear. They make me so mad. Sometimes they'll speed by and look over
at me and you know what I do? I don't wave I just keep going. Please, don't get me started on Kawasaki guys. Ninjas? What are you, twelve years old? Team Green my ass. I never wave at Kawasaki guys.

I ride a Honda, and I'll only wave at Honda guys, but even then, I'll never wave at a guy in full leathers. Never, never, never. Yeah like you're going to get your knee down on the New York Thruway. Nice crotch, by the way. Guys in full leathers will never get a wave from
me, and by the way, neither will the guys in two piece leathers. And I'll tell you who else I'm not waving at - those guys with the helmets with loud paint jobs. Four pounds of paint on a two pound helmet - like I'm going to wave back at that! I'll also never wave at someone with a mirrored visor. Or helmet stickers. Or racing gloves. Or hiking boots.

To me, motorcycling is like a family, a close knit brotherhood of people who ride Hondas, wear jeans and a leather jacket (not Vanson) with regular gloves and a solid color helmet with a clear visor, no stickers, no racing gloves and regular boots (not Timberlands). And isn't that what really makes riding so special.

Nimimerkille Tylyttäjä....Olet varmaan itse kova kuski  
bowdown.gif
mutkiin ni lujaa kun uskaltaa suorilla täysiä ja customien ohitusta vai oliko se maantielehmien? Taitaa olla kengän nro isompi ku Iq  
nixweiss.gif
tosimotoristejä voi olla kaikki esim ne jotka ajaa fiksusti tiellä ja jos lapsettaa pahasti ni kaahaa radalla vaarantamatta muita tyhmällä käytösellään heitä itse voisin kutsua tosimotoristeiksi ....tosin olet varmaan eri miletä mutta se ei mua paljoakaan hetkauta mielipiteitä saa ja pitää olla  
062802moto_prv.gif

Nimimerkille Tylyttäjä....Olet varmaan itse kova kuski  
bowdown.gif
mutkiin ni lujaa kun uskaltaa suorilla täysiä ja customien ohitusta vai oliko se maantielehmien? Taitaa olla kengän nro isompi ku Iq  
nixweiss.gif
tosimotoristejä voi olla kaikki esim ne jotka ajaa fiksusti tiellä ja jos lapsettaa pahasti ni kaahaa radalla vaarantamatta muita tyhmällä käytösellään heitä itse voisin kutsua tosimotoristeiksi ....tosin olet varmaan eri miletä mutta se ei mua paljoakaan hetkauta mielipiteitä saa ja pitää olla  
062802moto_prv.gif
Osu ja uppos
tounge.gif

Back