• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tehonko takia, nopeudenko ehdoilla

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gsx1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mikä painaa tämän päivän motoristia valitessa pyörää (juuri isoihin kiinni päässeet) Onko se että mun bike menee 300 mun bikes onki 200hv vai onko olemassa ryhmää joka valitsee pyörän kriteerein Ajettavuus ,matka-ajo, nautinto itsessään ... tuntea viljapellot, aamukosteat niityt  
buttrock.gif
vai onko kaikki nykyään oltava luotimaisen nopeaa kuoleeko kunnon motoristit muovien alle?
buttrock.gif

No mulla kun ei täsmää toi 300km/h tai 200hv, niin luulen et valitisin ihan nautinto itsessään.

Tehoa ei ole koskaan liikaa, mut tuo 300km/h alkaa meidän teillä riittään ihan kohtuullisesti
wink.gif

Mulle prätkän olemus merkkaa 90%, loput ajettavuuteen ja muuhun. Tehojakin kuhan on niin ettei jalkoihin jää ni hjuva.
cool.gif
Eli ulkonäköpuolta kattelen...

Yleisimmät kriteerit:
- Katu-uskottavuus
- Ulkonäkö
- Teho
- Väri
- Hinta

Ei välttämättä tuossa järjestyksessä.

tounge.gif

Asuntovelkasena vaikuttaa hinta ja ylläpitokustannukset. DR:ssä ei ainakaan tehoja ole hirveästi, eikä ole kovin kauniskaan, eli ei varmastikaan ole kovin katu-uskottava. Silti mopo tuottaa mulle hyvät fiilikset, eikä jää jalkoihin, joten ei se valinta aina ole välttämättä kiinni tehoista eikä ulkonäöstäkään, taitaa mennä aika monella aivan fiilispohjilta niinkuin kyllä pitääkin.
nixweiss.gif

Tarkoituksenmukaisuus omaan käyttötarkoitukseen. Se kai se tärkein kriteeri on. Jos ajaa enimmäkseen rataa niin tuskin kannattaa mitään pappacustomia ostaa. Jos taas köröttelee muiden kalkkisten kanssa kokkareille nahkahapsuissaan (kuten "kunnon motoristit"), niin muoviluoti lienee väärä valinta.

smile_org.gif
Meikäläisen likviditeetillä taitaa hinta olla tärkein tekiä, ja tietenkin polleja sais olla ihan sikana, älyttömän komia kans ja kulukia tajutonta vauhtia, mieluiten etunen ilmassa.

"Jos taas köröttelee muiden kalkkisten kanssa kokkareille nahkahapsuissaan (kuten "kunnon motoristit"), niin muoviluoti lienee väärä valinta. "

Heräsi vain kysymys, että ketähän kirjoittaja itse pitää Kunnon Motoristeina ilman lainausmerkkejä?
Ja kohdistuuko halveksuva asenne myös muihinkin tieliikenteessä oleviin, joilla on hitaampi ajopeli kuin itselläsi?

Ihan vaan utelias kun olen..
nixweiss.gif

onko olemassa ryhmää joka valitsee pyörän kriteerein Ajettavuus ,matka-ajo, nautinto itsessään ... tuntea viljapellot, aamukosteat niityt  
buttrock.gif
Eiköhän tuossa se tärkein jo tullut
smile_org.gif
Mikäs sen naatinnollisempaa kuin 80km/h kantatie, kevätaurinko ja prätkä - NAM!
062802jumpie_prv.gif
Mutkitteleva tie, joka menee viljapellon läpi, joten voi nauttia TÄYSILLÄ pyörän ajettavuudesta kun kanttaa sen mutkaan niin kovaa kuin uskaltaa
tounge.gif
Aamukostetutta en ainakaan siihen tielle kaipaa.

Siinä sitä nautintoa itsessään! Samalla jos ohittaa jonkun matkalehmä- tai customkuskin ulkokautta, niin vielä parempaa!

Back