• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tehon puute

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mauke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
bawling.gif
mistä sais käytetyt sliparit tai koko putkiston fj 1200 v-92 tässä pyörässä on tehdastekoisesti ihan liian vähän heppoja vaikka onkin matka pyörä tavoite olis saada koneesta ulos 150 hp silloin se virveli rupeis ehkä liikkumaan johonkin nyt tuntuu et pitäis työntää siihen lisää vauhtia.olisin kiitollinen jos joku voisi opastaa mestoja mistä voisi löytää kyseisiä hilppeitä.
bowdown.gif
eikös kukaan tiedä mistä näitä hilppeitä saisi.
confused_orig.gif
jep kiitos vinkeistänne löysin tohon ainakin k&n ilma filtterin ja syttypyörän pahin tuska helpotti hetkeksi mutta tuskin kauaa.
062802jumpie_prv.gif

orient

tuolta saa mitä vaan tuohon laitokseen. ja varmaankin kannattaa internetin ihmemaasta skouttailla noita legends-autoja harrastavia kilpatiimejä. ennenhän tuota fjn moottoria käytettiin ainoana moottorina sarjassa. eiköhän sieltä löytyisi hi-po palikoita. ajettavuus tuskin säilyy matkamaisena, mutta sen varmaan arvasitkin.

APE

Tuolta tilailin kaikkea kivaa. Palvelu on asiallista, mutta eivät yleensä huoli visaa, eli rahansiirron joutuu suorittamaan pankkisiirtona. Puhumalla voi huoliakkin, sain loppuosan kortilla, kun tuli hinku lisää ja rahat oli jo siirretty..

Ei sieltä mitään käytettyä saa, mutta eipä pelkällä putkella tosta ihan 150 hp irtoakkaan
cool.gif

Ja suomessa noita saa ainakin MP-palvelusta

062802jumpie_prv.gif
bowdown.gif
juu nyt liikahtaa hiukan peremmin mut lisää lisää ....................nälkä kasvaa syödessä heh he mutta kiitos vielä kerran .

No mitäs sait aikaseksi?(tjaa,kelailin ylöspäin, löysin..)

Esim. tämän sivun alalaidassa näkyvällä setillä pääsee alkuun.
Tuli eilen perille.

ajattelin et pitää tähän heittää tieto pläjäys aiheesta suomesta saa seiraavia viritys palikoita kyseiseen pyörään K&N vapaavirtaus suodatin , syttypyörä ,sylinteri sarjoja ja factory suutinsarja . slip-on race pöntöt pitää itse modata jostain muusta pyörästä itse meinaan vääntää dugatin slip-on IXIL-race rosteri pöntöistä sopivat naapurin pelättimet.kyseiseen pyörään käsittääkseni ei löydy mistään tupla piippuja 4-2-1 putkia kyllä saa mutta ei iske minun silmään moiset , tuplat ne olla pittää.

No mitäs sait aikaseksi?(tjaa,kelailin ylöspäin, löysin..)

Esim. tämän sivun alalaidassa näkyvällä setillä pääsee alkuun.
Tuli eilen perille.
vaatiikos nämä kaikki härpäkkeet että  saa leikkiä nossilla ?
Ei vaadi, mutta kestää paremmin. NOS tuli vahingossa tohon mukaan...
confused_orig.gif

Kun tota konetta nyt ruvettiin uusimaan niin tehdään samalla vähän vahvempi ja modernimpi. Ei sitten hyydy ylämäkeen
baaa.gif

Mulla oli pari kuukautta "lainassa" tuommonen non street legal 4-2-1 sarja FJ:hin yhdestä vallilalaisesta mp-tarvikeliikkeestä, vein sen sinne sitten takaisin kun sain tilalle 4-2 torvet.Luultavasti se paketti niillä vielä on siellä.Tilausnro näyttäs olevan sama FJ 1100-1200, katoin valmistajan sivuilta.Hinnasta ei mitään tietoa.

hyym voikos sen siis ruuvata suoraan vakio pyörään niin meinaan ton nossin ja tehdääs sekin asia selväksi et miun fj:ssä ei loista yksi vaan kaksi pönttöä olen justiinsa sovittamassa dugatin pönttöjä tohon menopeliini ja rosteri kiiltää sehän se on pää asia heh he.
cool.gif

Voihan sen niinkin tehdä.
Itse tosin keskittyisin ensin siihen, että kaikki muu on kunnossa. Ei paljoo lohduta NOSsit, jos alapäästä katoo laakerit.
wink.gif

Voihan sen niinkin tehdä.
Itse tosin keskittyisin ensin siihen, että kaikki muu on kunnossa. Ei paljoo lohduta NOSsit, jos alapäästä katoo laakerit.
wink.gif
tosi juttu mutta otan tän kesän iisisti ja isken pyörän kuntoon tossa talven synkkinä iltoina että on sitten turun seudun kaduilla ens kesänä killeri fj joka syöpi skoottereita välipalaksi heh he
cool.gif

kuulin tossa että turun poliisilaitos on saanut uuden mopon jonkun r1 kuulemma sen siitä tiiän et se pitäis kulkea ihan tajuttomasti. no eikun omaa virittelemään että ei jäisi poliisille kakkoseksi heh he
wink.gif

Laitoin tänään noi Dynan sytkävermeet (boksi,puolat,piuhat).
Ensi tuntumalta eron huomasi kyllä persauksissa. Pari iltaa väkästelin noita paikalleen, mutta tein kyllä välillä muutakin..
Ei ollut pahat asentaa..
cool.gif

Ja faktaa sen verran, että 11,7 pintaan kellotin vartin tolla rotiskolla BW:ssä, mutta ainakin nyt tiedetään vähän paremmin missä mennään. 7 lähtöä ja eka 13.5 paikkeille ja siitä paranneltiin..
Sutii lujasti, bensakarttaa sain paljon paremmaksi (dyno ois tietty kova sana), sytkän ennakkoa lisäsin lähen niin paljon kuin Dyna antoi periksi..
Jälkiajatuksia..
Loppunopeuksissa jäin vähän 1100 giksuille(tai ainakin sille yhdelle minkä perässä roikuin) ja 60 jalkasissa voitin yhden 1000 giksun. Eli potenttiaalia ois näilläkin parempaan kun vaan oppii ajamaan. Reaktiot oli aika surkeet, yleensä 0,5 luokkaa,Loppunopeuksista paras 185, missä löytyy reilusti parantamista. Dyno auttais siihen paljon, mutta mietin, että kannattaako, kun kone paloitellaan kuitenkin syksyllä taas.
Positiivista oli se, että vehkeet kesti koko viikonlopun, paitsi pakarin mätä kollektori, joka repesi poikki.

biggrin.gif
jep hyvät oli ajat ensikertalaiseksi no ei muutakun harjoittelemaan lisää että pääset joskus alle 10 aikoihin .
bowdown.gif

Eikös joku ole laittanut turbonkin tollaseen.Kestää kuulemma hyvin, olen moisen nähny itsekkin liikenteessä.

Olen itsekkin törmännyt moiseen, mutten ainakaan juosten saanut kiinni, että olisin voinut paremmin tutustua.
nixweiss.gif

Back