• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Teetkö itse perushuollon pyörääsi,vai teetätkö sen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja designet
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Teetkö itse perushuollon pyörääsi,vai teetätkö sen -

• 1 kyllä

Ääniä: 6 85,7%
  • 2 en

Ääniä: 1 14,3%

• Ääniä yhteensä
    7
Itse tulee tehtyä perushuollot. Mutta venttilinvälysten säädöt ja etupää jää muille. Ainahan se ois mukava saada se leima huolloista mikä ilmeisesti parantaa myyntimahdollisuuksiakin?! Mutta rahallinen säästö on ollu vielä ainakin tärkeämpi tuossa asiassa.

Kymmenen kertaa luin kysymyksen, enkä keksinyt vastatako kyllä tai ei
nixweiss.gif
Taisin käydä turhaan lukion...

Öljyt, öljyn suodattimen ja tulpat vaihdan kerran kaudessa itse. Muuten huollot teetän niillä, jotka osaa. Venttiilejä en edes yritä säätää enkä ruiskuja.
sport05.gif

Viime kesänä 20tkm huolto merkkiliikkeessä maksoi 660€. Tänä kesänä 40 tkm huolto maksoi 730€. Ei taida 800€ ensi kesänä riittää, jos tämä tahti jatkuu..

Perus öljynvaihtohuollot teen tietysti itse!

Kaikki huollot tulee tehtyä itse. Jos osaaminen loppuu, niin kaveripiirissä aina joku, joka ymmärtää. Toisinaan sitä miettii miten helpolla pääsisi kun huoltoon veisi
tounge.gif

Köyhän on pakko yrittää
biggrin.gif

Back