Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
On otettu, mutta vanhanaikaisella kameralla. Otan digikuvat osasta heti kun laitan pyörän seisomaan ja saan sen pestyä ja isoveljen kameran lainaan.Onko kuvat jo otettu?En oo seat cowlia väsännyt, mutta undertailin tein viime talvena, laitan kuvat pyörän perseestä heti kun saan sen pestyä ja lainattua jostain digikameraa. Voi mennä pitkään...Onko kukaan tehnyt ihan valmiiksi asti moista...? Jos on löytyykö kuvamateriaalia?
Jos on niin laita ihmeellä linkkiä...
Samoin jos joku muu näistä projekteista on valmistunut.
Meinasitko laittaa vilkkuja taakse?En ole ehtinyt sitä digikameraa lainaamaan, enkä pyörää ole puunannut tai purkanut, joten skannasin nuo kesällä otetut kuvat.
TÄÄLLÄ ne sitten on, itse osasta ei paljoa selvää ota, mutta näkeepähän muutoksen alkuperäiseen...
Kysyin poliisilta ja ne sanoi ettei tarvi olla, kun eivät saa mua kiinni muutenkaan, joten ajelin koko kesän ilman niitä...Meinasitko laittaa vilkkuja taakse?En ole ehtinyt sitä digikameraa lainaamaan, enkä pyörää ole puunannut tai purkanut, joten skannasin nuo kesällä otetut kuvat.
TÄÄLLÄ ne sitten on, itse osasta ei paljoa selvää ota, mutta näkeepähän muutoksen alkuperäiseen...
Sielläpä ne.Siellähän ne taisi pilkottaa vilkutkin.
Minkä pinnan vedit päälle, kun pitää kuitenkin kestää
kaikki paska ja kivet rapisematta.
Kiinnostaa tietää kun itsekin olen katellut tellun persausta
siihen malliin että vakio kilpiteline saapi lähteä...
Todella nätti! Teetkö mun Ninjaan tollasen?Tässäpä muutama kuva tuosta omasta seat cowlista. Tuli omasta mielestä ihan hyvä, ku en ole aikaisemmin noita lasikuitu hommia tehny.