• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TÄYSIN epävirallinen mutkatiereissu...

Onkos huomenna sunnuntaina menijöitä? Avatkaa vaikka sille uusi topicci. Mä voisin kenties olla kiinnostunut
062802jumpie_prv.gif

Kiitoksia "musta surma", "akiva", "imiro" ja Hessu V-Maxilla.
Oli tosi kiva reissu ja tuli paljon uusia mutkateitä. Vaikkei me "papan" kans oikeen meinattu pysyy teitin "vetomiesten" peräs
062802moto_prv.gif
, ni oli oikeen mukavaa.
Otetaas joskus uusiks
biggrin.gif

Ja sori, kun jäi monelta huomaamatta toi mun ilmotus, mutta kun ei oikeen uskaltanu laittaa tonne "orgin tapahtumat" alle, kun oli siis niin epävirallinen, kun olla ja voi. Silti meitä oli ABC:llä 6 pyörää, joista yksi ei ikävä kyllä pystynyt lähtemään matkaamme, mutta oli silti hengessä mukana
thumbs-up.gif
.

Nyt kylmä siideri tekee "eetvarttia", oli sen vaan niin kiwaa
biggrin.gif

Ps. Mä otin muutaman kuvan, laittakkaan tän päivän kööri privaa jos haluutte katella. "musta surma"- jos videosta tuli mitään, ni laittelehan vaikka mun s-postiin.

Ei tossa teidänkään lähtöpaikassa mitään vikaa ollut, kun tässä lähellä asustaa, ideoita odotellaan...

Ei tossa teidänkään lähtöpaikassa mitään vikaa ollut, kun tässä lähellä asustaa, ideoita odotellaan...
No sit vaan sama paikka ja aika, mut vaan huomenna (su.)
Jos joku haluu siirtää topicin "orgin tapahtumien" alle, ni mainitkaa siitä....
Jos aika liian myöhänen, saapi sitäkin muutettua...
Hyvinhän tässäkin ajassa (lähtö 13.30) kerkes mutkia taittelee..ihan hengästymiseen asti.
tounge.gif

Vetomiehet saa sit painella edellä omaa vauhtiaan ja me "mummot" voidaan körötellä perässä
062802moto_prv.gif

Kuulka poijat kuulka! *cebarimimmi* luul miu "vetomiäheks" ku mää joutusi eka ohjastama.
biggrin.gif

Ja hyvin män
biggrin.gif
ei mithään valittamista
tounge.gif

Ja jos kynnelle kykenet, ni huomen uusiks.....
"musta surma" tais jo johonkii päin reissata, mut eiköhän loppukööri oo taas mukana
tounge.gif

Hessu kun viel saadan herätettyä tän illan karkeloista
033102beer_1_prv.gif
, ni avot...
"Imiro" varmaan lähtee kans remmiin?

perskutarallaa. älkää nyt VAAAAAAN kehittäkö midn ajeluita huomiseks ku mun pitäs mennä tienaamaan (oikeesti, oha huomenna sentää pyhäpäivä) mut ei o pakko jos en kykene. sit jos joku pk-ajelu on tarjolla ni... aaaaaaaaargh... pitäsköhä alkaa ökyrikkaaks...

Huomenna ei valitettavasti pääse (eikä kykene
033102beer_1_prv.gif
).
Uutta mökkisaunan kattoa pitää mennä byggaamaan.

täytyy huomenna koittaa tulla mukaan,jos kerkeis paremmin
sport05.gif
(ja saa tulla)
Jos on kyse niin epävirallisesta mopoilumatkasta niiku tänään, niin TOTTAKAI saa tulla mukaan.
Näin muuten joutsenia tänään parissakin paikkaa, mut nää "vetomiähet" ei tainnu nähdä mitään...
tounge.gif

Jostain kurjesta höpöttivät
tounge.gif
tounge.gif
tounge.gif

Ei kande vetää niin lujaa, ettei huomaa kaikkea kaunista ympärillään
cool.gif

***kukkishattu****

Mun mielestä se joutsen oli kyllä hanhi, eikä videokuva oikein ehdi näyttää mikä se oli...
biggrin.gif

Joo, kiitoksia reissusta, mukavaa lauantaicruisailua ja huomenna vois ottaa uusiks. Tosin mä kyllä jään sitten sinne Keppana Kellariin kahviille tälläkertaa.

Tuota videopätkää tarttee vähän editoida, muuten sitä ei jaksa kattoo erkkikään, teen sen jossainvaiheessa kun ehdin/jaksan...

Monelta huomenna?

Mun mielestä se joutsen oli kyllä hanhi, eikä videokuva oikein ehdi näyttää mikä se oli...  
biggrin.gif

Joo, kiitoksia reissusta, mukavaa lauantaicruisailua ja huomenna vois ottaa uusiks. Tosin mä kyllä jään sitten sinne Keppana Kellariin kahviille tälläkertaa.

Tuota videopätkää tarttee vähän editoida, muuten sitä ei jaksa kattoo erkkikään, teen sen jossainvaiheessa kun ehdin/jaksan...

Monelta huomenna?
No tää hyppäs ny yllättäin tänne
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=85542
Tattis juuh "vetomiehel" ja se etukumi sit huomen pysyy maassa, jookosta
tounge.gif
ei muuton kukaan uskalla lähtee mukaan
tounge.gif

Kiitoksia "musta surma", "akiva", "imiro" ja Hessu V-Maxilla.
Oli tosi kiva reissu ja tuli paljon uusia mutkateitä. Vaikkei me "papan" kans oikeen meinattu pysyy teitin "vetomiesten" peräs
062802moto_prv.gif
, ni oli oikeen mukavaa.
Otetaas joskus uusiks
biggrin.gif
Kiitos koko porukalle ja erityisesti järjeställe *cebarimimmi*
062802jumpie_prv.gif
Oli mukava ajella porukalla etenkin koska täähän oli ihan uusi kokemus mulle. Täytyy sanoa että "epäviralliselle" ajolle oli jotenkin helpompi tulla aloittelijana messiin - yksilökohtaista tietty.

Huominen on pikkusen epävarmaa vielä - laitan vahvistuksen huomenna, mut luultavasti pääsen
sport05.gif

Back