• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Taustakuvia tänne...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mchuurre
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

mchuurre

Vanhempi Jutaaja
Sijainti
Yliperän alla
Jovvain...
sport05.gif

Tuumasin jotta pitäsköhän tänne perustaa semmonen "kuvapankki" josta voisi aina vaihtelun vuoksi onkia erilaisia PC:n taustakuvia ? Aina kun sattus onnistumaan, (siis todella harvoin...), että olisi valoitus, valot, aukot ja jennekaikkea se aihe kohdillaan niin että moottorihemmot tälläisitte ne sit vaikka tänne....
Comments ?

Ai niin ja juu, mää voisin vaikka aloittaa, eli jotain tämmösiä ?

8143010478553803037ss_0.jpg

Pyörävalmistajien sivuilta löytyy yleensä merkki ja mallikohtaisia taustakuvia erikokoisina.

...ja sitten please, isot kuvat linkkeinä, ei suorina kuvina, Thanks.

No tämäpä sattui. Toissa iltana muokkasin omasta pyörästäni itselleni taustakuvaksi kuvan. Tuli mielestäni ihan hieno.
Kommentteja?
pikkuyammu.jpg

Tässä Vielä linkki 1280x1042 Kuvaan

Mikäli jollain muilla on hienoja kuvia mikä kaipaisi hieman jotain piristystä taustakuvaksi niin ilmotelkaa mulle vain
smile_org.gif

Kuvissa merkitsee niin paljon oma osallistuminen niihin. Muistan miten haltioissani olin ensimmäisenä kesänä minusta Alastarolla otetusta kuvasta, jota kuvaaja pahoitteli hyvin keskinkertaiseksi/heikoksi, kun häneltä siitä alkuperäistä kuvaa kinusin
smile_org.gif

_smaller.jpg

Sittemmin, kun itse aloin kuvailemaan, olen päässyt olemaan välillä samaisen kuvaajan roolissa. Voin suoraan sanoa, että täydellinen ratakuva on vielä ottamatta ja hyviäkin on vain tusinan luokkaa. Silti, kuvissa ajaville merkittäviä voi olla pitkälti sata. Josta syystä olen laittanut jakoon suurimman osan heikommistakin otoksista. Niitä saa ihan makunsa mukaan parannella.

Viimeisin oma hauskuus ollut Alastaron muuten niin tylsän maiseman muuttaminen väreiltään Californiaksi...  
cool.gif

_smaller.jpg

1600p

Hienoja ovat. Ketjun aloittajan ottama kuva on kyllä todella hieno, kelpaisi varmasti jo mainokseen, joko pyörän tai matkapaikan.

En noista valotusasioista sun muista teknisistä asioista mitää ymmärrä, mutta tuosta voi ottaa sen fiiliksen itselleenkin.

Varsinkin kun itsellä ei ole ollut aikaa tänäkään kesänä juuri käydä missään erikoisemmassa paikassa, saati sitä pyörää päivittää enemmän matkamalliin. Ehkä jo ensi kesänä sitten minäkin.
smile_org.gif

Back