• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tasari 2006 kuvia...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Voitais pitää jonkinlaiset "kinkerit" ja katsoa ne kuvat porukalla
lookaround_orig.gif
Kauden päättäjäiset villa tonissa?
lookaround_orig.gif
Jaha, Ajokauden päättäjäisvalmistelut näemmä alkoi!
tounge.gif
Ainoo vaan ettei niiden bileiden jälkeen taas muista noista kuvista yhtään mitään ja muutenkin on filmi poikki!
cool.gif
Ja taas olis noistakin bileistä sitten uusia kuvia mitä katsoa vaikka joillain vol. 2 - kekkereillä... *huoh*

Voitais pitää jonkinlaiset "kinkerit" ja katsoa ne kuvat porukalla
lookaround_orig.gif
Kauden päättäjäiset villa tonissa?
lookaround_orig.gif
Jaha, Ajokauden päättäjäisvalmistelut näemmä alkoi!
tounge.gif
Ainoo vaan ettei niiden bileiden jälkeen taas muista noista kuvista yhtään mitään ja muutenkin on filmi poikki!
cool.gif
Ja taas olis noistakin bileistä sitten uusia kuvia mitä katsoa vaikka joillain vol. 2 - kekkereillä... *huoh*
Aargh...päättymätön biletyksen noidankehä on valmis!
buttrock.gif
033102beer_1_prv.gif
buttrock.gif

ps. kuvat on nyt sitten upattu.

Eli Villa Tonissa sitten päättäjäiset?? Prkls... Joutuu ryypiskeleen... Ekana 2.9 ratakauden päättäjäiset Botniaringillä (samalla mun ja tumen synttärit *wink wink*), sitten villa toni... Noiden jälkeen mun maksa on käyttökelvoton
ghostface.gif

Eli Villa Tonissa sitten päättäjäiset?? Prkls... Joutuu ryypiskeleen... Ekana 2.9 ratakauden päättäjäiset Botniaringillä (samalla mun ja tumen synttärit *wink wink*), sitten villa toni... Noiden jälkeen mun maksa on käyttökelvoton
ghostface.gif
Ja sen jälkeen vielä Tallinnan keikka... Olisko Villa Tonille ajankohta sitten lokakuu? Olis siinä välissä...

ghostface.gif
Ja sen jälkeen vielä Tallinnan keikka... Olisko Villa Tonille ajankohta sitten lokakuu? Olis siinä välissä...
Käy mulle
biggrin.gif
Sieltä Tallinnaan... huh huh
ghostface.gif
No ei se mitään... Kai sitä kestää sen verran...

ghostface.gif
Joo, siinä välissä se ennenkin on pidetty (muistaakseni)?
lookaround_orig.gif

No sehäv vaan meinaa että Tallinnassa on turnauskestävyys huipussaan!
idea3.gif

biggrin.gif
mä oon ollu hyvin ingognito tuolla näköjään. Ainut kuva musta tuolla holtsun seteissä ja siinäkin mulla kädet naaman edessä
thumbs-up.gif

:DKuvien perusteella voisin sanoa, et kyllä tahdissa pysyisin mukana.Kunnon meininkiä.Housuja kyllä hävittelen harvemmin.
biggrin.gif

kivoja kuvia sinne Holtsun kameraan oli tarttunu.itsenikin sieltä löysin ja muutamaan poikkeusta lukuun ottamatta "melkein selvinpäin"
tounge.gif

Back