Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
heh.. helmee...Onhan noita kuvia munkin pikkuminikameraan muutama viimeviikonlopun aikana ilmaantunut. Sori kuvien laatu..![]()
Täältä..
No ku ei ehi nii ei ehi!Mit vit se holtsu pihtaa?!![]()
En mä nyt välttämättä haluu nähdä... ja luulempa ettei moni muukaan.No ku ei ehi nii ei ehi!Sitä mukaa ku vaan oon ehtiny, oon laittanu tota settiä julkasu kuntoon, ja homma on vielä/enää hiukan kesken.![]()
No ei siellä mitään "joutsenlampee" pahempaa ole!En mä nyt välttämättä haluu nähdä... ja luulempa ettei moni muukaan.No ku ei ehi nii ei ehi!Sitä mukaa ku vaan oon ehtiny, oon laittanu tota settiä julkasu kuntoon, ja homma on vielä/enää hiukan kesken.![]()
![]()
Mut nyt se nutaaminen loppu. Täältä pesee, tosin eipä noissa mitään ihan hirveitä ole...kai?Holtsu nutaa!!!!!![]()
tänään?!?!Mut nyt se nutaaminen loppu. Täältä pesee, tosin eipä noissa mitään ihan hirveitä ole...kai?Holtsu nutaa!!!!!![]()
![]()
Jeps! Tänään!tänään?!?!Mut nyt se nutaaminen loppu. Täältä pesee, tosin eipä noissa mitään ihan hirveitä ole...kai?Holtsu nutaa!!!!!![]()
![]()
![]()
älä ota yhtään enää et ehdit.Jeps! Tänään!tänään?!?!Mut nyt se nutaaminen loppu. Täältä pesee, tosin eipä noissa mitään ihan hirveitä ole...kai?Holtsu nutaa!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Ja tänne niitä kuvia tippuu