... vähän pelotti noi kuvat mutta onneksi ooon nopee ja pieni ja vikkelä ja onneksi on kai toi sensuuri
...kaikki juodaan mitä tuodaan.. Olihan mike vedossa
...kaikki juodaan mitä tuodaan.. Olihan mike vedossa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kannata vielä rentoutua...... vähän pelotti noi kuvat
Onneksi mun ei tarvinnut korjata tuota virheellistä käsitystä turnajaiskestävyydestäSulaahulluutta ja Kawamasa oli molemmat hereillä vielä aamukymmeneltä yhteen putkeen. Sitten ensinmainittu kohta nukahti hellyttävästi rengaskeinuun.Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.
Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella![]()
![]()
![]()
![]()
Ai? Koska se kielto astuu voimaan?...ja sitä paitsi mun uskonto kieltää alkoholin... eli ei hätää
Ei me mitään rähisijöitä olla. Eikä sua pitelemään tarvittu kuin yksi parrakas manselainen. Sitten opit pian itsekin nopeasti kaatamaan.Se oli voimassa perjantaihin saakka klo 15. Sitten joku rähinöitsijä motoristi alkoi kaatamaan olutta suuhun ja kaks piti kiinni. Että tämmöinen meno oli. Ja se on nyt taas voimassa seuraavaan kertaan.
Jätkä ei vaan osaa!Taidettiin vääntää kättä oikein kunnolla monen eri karjun kanssa,ja mää hävisin![]()
millon niitä Holtsun ottamia kuvia sais näkyville.suurella mielenkiinnolla olen tässä odotellut![]()
ihmekös tuo.. terveisiä!millon niitä Holtsun ottamia kuvia sais näkyville.suurella mielenkiinnolla olen tässä odotellut
Kauhulla![]()
...![]()
Hehe mitä kuvia.. Toisaalta vois joku siveystoimikunta säätää holhoamislain jolla kielletään kännikuvien ottaminen, saatikka sitten videokameran kanssa heiluminen...![]()
nooh, ei se ole niin justiinsa...![]()
sanoi:paraskin puhuja...
Jassu, toivomus:Nonnih, kuvia verkossa : - klik -
Pitää huomenna vielä siivoilla noita lisää, nyt vaan nukkumatin kutsu voittaa...
... kiitos ja anteeksi![]()
(mikäli haluat jotain kuvia poistettavaksi missä itse esiinnyt, laitappa mailia tai yksityisviestiä).
Jooh, ei mullakaan ole hajua kaikkien (eikä suurimman osankaan) nimistä. Pitäisi noita kuvatekstejä vaiheessa kehitellä.Jassu, toivomus:
Kuvia on kiinnostava katsella vaikka mukana en ollut. Saisitko kuvien alle kuvassa olevien ihmisten nimet.
Nikon D70s ja Fujin F700 ollu noissa kuvaushärkkeinä. Nikonissa oli kiinni myös SB-800 salama ja putkina vaihteli 18-70 ja 70-300 telet.sanoi:Sullako on Nikon D70. Harrastat ilmeisesti kuvausta keskimääräistä näpyttelyä enemmän.