• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tasari 2006 kuvia...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jassu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
... vähän pelotti noi kuvat mutta onneksi ooon nopee ja pieni ja vikkelä ja onneksi on kai toi sensuuri
biggrin.gif

...kaikki juodaan mitä tuodaan.. Olihan mike vedossa
tounge.gif

Jahas perjantaina näht oli kaikki häppenigi kun Lauantaina ei kuvia enää jaksettu ottaa. Ensi Tasariin pientä turnajais kestvyyttä immeiset.

Nimimerkillä: Kolmen aikaan viimenen hereillä koko leirintäalueella  
tounge.gif
Pah! Mökin portailla istuttiin vielä vartin yli kolme.. Sitte kyllä rupes hiipuun ja oli pakko painaa petiin. Sinäkö se huutelit "kaikki hereillä olevat saunaan!" ?
tounge.gif
Sulaahulluutta ja Kawamasa oli molemmat hereillä vielä aamukymmeneltä yhteen putkeen. Sitten ensinmainittu kohta nukahti hellyttävästi rengaskeinuun.  
pftroest.gif

tounge.gif
Onneksi mun ei tarvinnut korjata tuota virheellistä käsitystä turnajaiskestävyydestä
tounge.gif

Se oli voimassa perjantaihin saakka klo 15. Sitten joku rähinöitsijä motoristi alkoi kaatamaan olutta suuhun ja kaks piti kiinni. Että tämmöinen meno oli. Ja se on nyt taas voimassa seuraavaan kertaan.

Se oli voimassa perjantaihin saakka klo 15. Sitten joku rähinöitsijä motoristi alkoi kaatamaan olutta suuhun ja kaks piti kiinni. Että tämmöinen meno oli. Ja se on nyt taas voimassa seuraavaan kertaan.
Ei me mitään rähisijöitä olla. Eikä sua pitelemään tarvittu kuin yksi parrakas manselainen. Sitten opit pian itsekin nopeasti kaatamaan.
tounge.gif
Kiitoksia sinullekin oivallisesta seurasta, oli mukava tutustua!

miks kukaan ei pidelly minua ja kaatanu väkisin juomaa kurkkuun.
ainiin minä käytin molempia käsiä päästäkseni samaan lopputulokseen
tounge.gif

ghostface.gif
Olo vielä kun rekan alle jäänyt,paikkoihin sattuu
biggrin.gif
Taidettiin vääntää kättä oikein kunnolla monen eri karjun kanssa,ja mää hävisin
confused_orig.gif

millon niitä Holtsun ottamia kuvia sais näkyville.suurella mielenkiinnolla olen tässä odotellut
biggrin.gif

Nonnih, kuvia verkossa : - klik -

Pitää huomenna vielä siivoilla noita lisää, nyt vaan nukkumatin kutsu voittaa...

... kiitos ja anteeksi
smile_org.gif

(mikäli haluat jotain kuvia poistettavaksi missä itse esiinnyt, laitappa mailia tai yksityisviestiä).
Jassu, toivomus:

Kuvia on kiinnostava katsella vaikka mukana en ollut. Saisitko kuvien alle kuvassa olevien ihmisten nimet.

Sullako on Nikon D70. Harrastat ilmeisesti kuvausta keskimääräistä näpyttelyä enemmän.

Jassu, toivomus:

Kuvia on kiinnostava katsella vaikka mukana en ollut. Saisitko kuvien alle kuvassa olevien ihmisten nimet.
Jooh, ei mullakaan ole hajua kaikkien (eikä suurimman osankaan) nimistä. Pitäisi noita kuvatekstejä vaiheessa kehitellä.

sanoi:
Sullako on Nikon D70. Harrastat ilmeisesti kuvausta keskimääräistä näpyttelyä enemmän.
Nikon D70s ja Fujin F700 ollu noissa kuvaushärkkeinä. Nikonissa oli kiinni myös SB-800 salama ja putkina vaihteli 18-70 ja 70-300 telet.

Näpyttelijä mä olen
biggrin.gif

Back