puuwe
R.I.P.
Epäreilua, mäki haluun!!Kiitos kaikille, mukavaa oli![]()
Ja niin kävi kun kotiin pääsi illalla pamahti 39 asteen kuume ja kurkkukipeä. ollaan täs sit viikko saikulla![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Epäreilua, mäki haluun!!Kiitos kaikille, mukavaa oli![]()
Ja niin kävi kun kotiin pääsi illalla pamahti 39 asteen kuume ja kurkkukipeä. ollaan täs sit viikko saikulla![]()
Äh, viime viikolla mulla kesäflunssa ja mieluummin vaikka kunnon kankainen kuin "oikea" sairastelu....tää sattuu päivän pari mut menee sitten ohi, noista flunssista ei ikinä tiiä...Olen kateellinen, mä teen kuolemaa tääl duunissaKiitos kaikille, mukavaa oli![]()
![]()
Mä luovun tästä olotilasta ihan mielläniEpäreilua, mäki haluun!!Kiitos kaikille, mukavaa oli![]()
repsVäsymys tuntuu vähän vielä vaivaavan. Oon kaks kertaa nukahtanu tässä päivän aikana koneen äärelle duunissa. Ei tässä mitään muut noloa oo, mutta kun on avokonttori ja heräsin omaan kuorsaukseen.![]()
Mut sentäs jotain hyvää, eli kello ja koru on löytynyLOL. Kovaa menee. Eilen vasta 20.15 ajokunnossa ja vieläkin on krapula![]()
En oo peiliin uskaltanu kaatoo. Vielä en oo ainakaan kompastunu silmäpusseihin.toivottavasti et ole yhtä väsyneen näköinen ku eilen
Mullakin on ollut kurkku kipeä eilisaamusta lähtien, mutta epäilin vain hörppineeni Viru Valgeeta vahingossa ilman mehua. Nyt onkin hyvä syy lähteä kotiin sairastamaan. Hengitysteiden infektio selittää myös lievän väsymyksen kotimatkallaÄh, viime viikolla mulla kesäflunssa ja mieluummin vaikka kunnon kankainen kuin "oikea" sairastelu....tää sattuu päivän pari mut menee sitten ohi, noista flunssista ei ikinä tiiä...Olen kateellinen, mä teen kuolemaa tääl duunissaKiitos kaikille, mukavaa oli![]()
![]()
Popedaa lainaten: "mieluummin hyvä kankkunen, kuin ihan täysin selvinpäin"![]()
Toivottavasti työkaverit ei joudu herättelemään sua. Se ei todellakaan ole kovin helppoaVäsymys tuntuu vähän vielä vaivaavan. Oon kaks kertaa nukahtanu tässä päivän aikana koneen äärelle duunissa. Ei tässä mitään muut noloa oo, mutta kun on avokonttori ja heräsin omaan kuorsaukseen.![]()
Onkohan TÄMÄ tuo sama .. tai edes sukua ..Valitettavaa että tälläkertaa motoristitapahtumaan pääsi kaveri, jolla oli vaikea hahmottaa mitkä on omia ja mitkä toisten rahoja/tavaroita...
Ei kai ny sentään peikot... ehkä ne oli vaan ne loput turkulaiset? Muistuttavat epäilyttävän paljon peikkoja, ainakin tämmösten reissujen jälkimainingeissa.Oli ihan niin riemukas reissu, että pakko vaihtaa nickiä!![]()
....on muuten saanut asiakkaat tänään yllättävän huonoa palvelua......
oli eilen jotenkin kauhunsekainen automatka. Peikot jahtasivat aina turkuun asti. Kotona helpotti.
Terveisin ex-leego!
Vaikka yleensä olen ollut Matin kanssa samaa mieltä elämänviisauksissa, niin nyt rohkenen epäillä väittämää, että elämä olisi ihmisen parasta aikaaKaikkihan tuntuu vetävän elämänsä parasta kautta....![]()
Näitä lukiessa tuntuu siltä että oma olo on ihan kohtuullinen!Mutta kyllä se illalla taitaa uni maistua, sen verran tuli viime yö liskojen kanssa biletettyä...![]()
Ei mikään ihme, et oli peikkoja! Sillä hmm.. autolla.Oli ihan niin riemukas reissu, että pakko vaihtaa nickiä!![]()
....on muuten saanut asiakkaat tänään yllättävän huonoa palvelua......
oli eilen jotenkin kauhunsekainen automatka. Peikot jahtasivat aina turkuun asti. Kotona helpotti.
Terveisin ex-leego!
No ei sulla sitten ne rahat ihan loppu ollukaan.. kun piti jo ajellakin 'taloudellisesti'LOL. Kovaa menee. Eilen vasta 20.15 ajokunnossa ja vieläkin on krapula![]()