Älä unohda Earthendin neuvojakiitokset vielä -Harza- , Andy ja Madman , giksuttimen alustan säädöstä![]()
on muuten huomattavan paljon parempi ajettava, kuin ennen niillä kivikovilla säädöillä![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä unohda Earthendin neuvojakiitokset vielä -Harza- , Andy ja Madman , giksuttimen alustan säädöstä![]()
on muuten huomattavan paljon parempi ajettava, kuin ennen niillä kivikovilla säädöillä![]()
niin. kaikkee ei voi muistaa.Älä unohda Earthendin neuvojakiitokset vielä -Harza- , Andy ja Madman , giksuttimen alustan säädöstä![]()
![]()
Onks pakko jos ei taho ??!!!sanoi:" otamma uusiksi taas"
Mulla on vieläkin paha ollaOnks pakko jos ei taho ??!!!sanoi:" otamma uusiksi taas"![]()
![]()
Edit: Jokos joku on aloittanut tallinnan reissun lähtölaskennan ?
olispa se jo tulevana viikonloppunaEdit: Jokos joku on aloittanut tallinnan reissun lähtölaskennan ?
Onnistuuko taas väsyneiden matkalaisten majoittaminen pahajäljentiellä?Onks pakko jos ei taho ??!!!sanoi:" otamma uusiksi taas"![]()
![]()
Perinteistä ei luovutaOnnistuuko taas väsyneiden matkalaisten majoittaminen pahajäljentiellä?Onks pakko jos ei taho ??!!!sanoi:" otamma uusiksi taas"![]()
![]()
Ai prkl, kuulostaa pahalta.Perinteistä ei luovutaOnnistuuko taas väsyneiden matkalaisten majoittaminen pahajäljentiellä?Onks pakko jos ei taho ??!!!sanoi:" otamma uusiksi taas"![]()
![]()
Edit: Jokos joku on aloittanut tallinnan reissun lähtölaskennan ?Tynnyrikin varmaan lämpenee, joten paljusta suoraan satamaan
!!!!![]()
![]()
Mulla on ihan törkeen paha olo just nyt.Mulla on vieläkin paha ollaOnks pakko jos ei taho ??!!!sanoi:" otamma uusiksi taas"![]()
![]()
Edit: Jokos joku on aloittanut tallinnan reissun lähtölaskennan ?![]()
Ai ku ihanaa kaitsu että sinäkin tulet sinneMulla on ihan törkeen paha olo just nyt.Mulla on vieläkin paha ollaOnks pakko jos ei taho ??!!!sanoi:" otamma uusiksi taas"![]()
![]()
Tällä hetkellä ajatuskin Tallinan reissusta saa voimaan pahoin, mutta varaan heti yhen paikan Tallinaan.
V*ttu te ootte hulluja!! Mä en juo enää ikinä... Vieläkin huono olo!Perinteistä ei luovutaOnnistuuko taas väsyneiden matkalaisten majoittaminen pahajäljentiellä?Onks pakko jos ei taho ??!!!sanoi:" otamma uusiksi taas"![]()
![]()
Edit: Jokos joku on aloittanut tallinnan reissun lähtölaskennan ?Tynnyrikin varmaan lämpenee, joten paljusta suoraan satamaan
!!!!![]()
![]()
IhqqqqdaaAi ku ihanaa kaitsu että sinäkin tulet sinneMulla on ihan törkeen paha olo just nyt.Mulla on vieläkin paha ollaOnks pakko jos ei taho ??!!!sanoi:" otamma uusiksi taas"![]()
![]()
Tällä hetkellä ajatuskin Tallinan reissusta saa voimaan pahoin, mutta varaan heti yhen paikan Tallinaan.![]()
Onko treffit vielä voimassa 8 kerroksen hissien luona?
Mikä lie, kun toisaalta muutamat tyypit tuntuu olevan joka kuvassa mukanaStealth-mode toimi näköjään yllättävän hyvin, ei näy meikäläistä kun kahdessa fotossa...
Olen kateellinen, mä teen kuolemaa tääl duunissaKiitos kaikille, mukavaa oli![]()
Ja niin kävi kun kotiin pääsi illalla pamahti 39 asteen kuume ja kurkkukipeä. ollaan täs sit viikko saikulla![]()
Ajettiin kotilolla teidän edellä jonkun matkaa - ei tosiaan käynyt kateeks, kun ei autostakaan meinannut välillä nähdä eteensä...Tumpin ja Gixxerin kans paluumatka oli niin huteran olonen, etten sellasta vähään aikaan muista ajaneeni. Matkalla osuneet kaatosadekuurot ja sadevermeiden puuttuminen ei juuri helpottaneet matkantekoo.![]()
Onneks mulla kuitenkin oli dark smoke -pleksi, ni ei nähny pelätä ihan niin paljoo.Ajettiin kotilolla teidän edellä jonkun matkaa - ei tosiaan käynyt kateeks, kun ei autostakaan meinannut välillä nähdä eteensä...Tumpin ja Gixxerin kans paluumatka oli niin huteran olonen, etten sellasta vähään aikaan muista ajaneeni. Matkalla osuneet kaatosadekuurot ja sadevermeiden puuttuminen ei juuri helpottaneet matkantekoo.![]()