Hitto.. ihan väärään seuraan sit eksyinTäytynee ottaa nyt myös huomioon, että kyseessä ei ole mikään iltahartaus, techno, pilkunviilaja, siveä, erityisen viisas, tai hiljainen mökkikunta. Että tervetuloa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hitto.. ihan väärään seuraan sit eksyinTäytynee ottaa nyt myös huomioon, että kyseessä ei ole mikään iltahartaus, techno, pilkunviilaja, siveä, erityisen viisas, tai hiljainen mökkikunta. Että tervetuloa!
Mökki 8 myös maksettu.Ja meitin möksä ois nyt maksettukin![]()
Joo ja meikällä se ainoa vkl kesällä, ku saa tapel... eiku laatuaikaa vaimon kanssa ilman jälkikasvujen kitinää. Pitäkää hauskaaSaatte pärjätä nyt tämän reissun ilman minua, menee Sarilla duunivuorot silleen just niinku kivasti...Osallistuja lista näyttää hmm. jotain oleellista siitä kyllä puuttuu ....?? !!!!!! missä on bluesman,sulaahulluutta, joliet ja eikä ole listoilla vielä slowmike:kään
Taitaa olla anttarilla kans nykyään mononkuva takaraivossa ettei pääse enää mukaan![]()
![]()
Mutta ajatelkaa positiivisesti, en ole pilaamassa teitin tunnelmaa![]()
![]()
Eli merkataan sut avecin kera tonne kotaan ?Joo ja meikällä se ainoa vkl kesällä, ku saa tapel... eiku laatuaikaa vaimon kanssa ilman jälkikasvujen kitinää. Pitäkää hauskaa![]()
Mut saa lisätä tän mökin lattiapaikalle....Mökki 12
mökkivastaava: Siipiveikko
1. Siipiveikko
2. Tinsku
3. Kawamasa
Done!Mut saa lisätä tän mökin lattiapaikalle....Mökki 12
mökkivastaava: Siipiveikko
1. Siipiveikko
2. Tinsku
3. Kawamasa
Sinne män..Lisätään Miimuska mökkiin 11.
Kiitos
sanoi:Mökki 10 (3hlö)
Mökkivastaava: premier
1. premier
2. jens
3. -harza-
lattialle:
*piipu+avec
*theseus+paukku
Noi on tosi pieniä ihmisiä jotka lattialle ovat menossasanoi:Mökki 10 (3hlö)
1. premier
2. jens
3. -harza-
lattialle:
*piipu+avec
*theseus+paukku
Hataran muistikuvani mukaan olin tuossa mökissä v. 2005, hyvin meinaatte näköjään ahtaa mökin täyteen, muistaakseni lattialla oli tilaa vain noin yhdelle hengelle...![]()
Mun veikkaus on että nää nukku vuoroissa, jos nukkuuNoi on tosi pieniä ihmisiä jotka lattialle ovat menossasanoi:Mökki 10 (3hlö)
1. premier
2. jens
3. -harza-
lattialle:
*piipu+avec
*theseus+paukku
Hataran muistikuvani mukaan olin tuossa mökissä v. 2005, hyvin meinaatte näköjään ahtaa mökin täyteen, muistaakseni lattialla oli tilaa vain noin yhdelle hengelle...![]()
![]()
Eli ei nuku yksikään!Mun veikkaus on että nää nukku vuoroissa, jos nukkuuNoi on tosi pieniä ihmisiä jotka lattialle ovat menossasanoi:Mökki 10 (3hlö)
1. premier
2. jens
3. -harza-
lattialle:
*piipu+avec
*theseus+paukku
![]()
.![]()
Eli ei nuku yksikään!Mun veikkaus on että nää nukku vuoroissa, jos nukkuuNoi on tosi pieniä ihmisiä jotka lattialle ovat menossasanoi:Mökki 10 (3hlö)
1. premier
2. jens
3. -harza-
lattialle:
*piipu+avec
*theseus+paukku
![]()
.![]()
![]()
Uijh! Tasarissahan nähdään harvinainen vieras!!Ihan vaan ideana......Yleinen tiedoitus kaikille ketkä olette pyytäneet lattiapaikkaa meitsiltä. Pyyntöjä on nyt tullut 7 kpl. Kaikki ei taida mahtua. Joten pitää kehitää joku arpomistapa tai muu hyvä systeemi.
Mietin jonkun hyvän tavan ratkaista pulma. Palataan kanavalle.
....jos vaikka naiset ensin?![]()
Otat vastaan kuvallisia hakemuksia?
Kuvassa voi olla: a: Nainen B: Pullo![]()
Täytynee ottaa nyt myös huomioon, että kyseessä ei ole mikään iltahartaus, techno, pilkunviilaja, siveä, erityisen viisas, tai hiljainen mökkikunta. Että tervetuloa!