Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tilinumero IBAN muodossa, saajan pankin SWIFT (BIC) koodi, ja sitten saajan nimi sekä osoite.Noilla se on ilmainen, kaikki liikkeet tuon yleensä antavat.Mitäs tietoja tuossa EU- maksussa tarvii vastapuolelta. Viimeksi siirsin rahaa ihan tavallisella siirrolla Saksaan, joka makso useamman kympin.
Mä laitoin just kans tilauksen tuonne Louisille ja tilausvahvistus tuli samantien sähköpostiin. Joko sun tilaus ei mennyt perille tai sitte vahvistus jäi matkalle...Just asken laitoin Lousille tilauksen menemään. Totutusta poiketen vastausmeiliä ei tullut ja jäin sitä ihmettelemään.
Aikaisemmin (3kertaa) näin on kuitenkin tapahtunut eli vahvistusviesti on tullut, ja mietinkin mahtoiko tilaus jäädä "roikkumaan" vai hukkuiko peräti bittitaivaaseen. Pistin pari e-mailia perään ,enklanniksi (josko nuo jäbät siellä siitä mitään ymmärtävät) ja jään oottelemaan vähäksi aikaa. Luottokortilla oon aikaisemminkin tilannut , ja kaikki on mennyt ok. Noin viikossa paketti on ollut kotiovella toivottuine sisältöineen.
Tuohon kyllä tulli hyppää väliin. Muualta kun EU-maasta tuotuna raja on 50 € ja sitä arvokkaammista menee tulli ja alv. Hoidan itse tuontitullauksia työkseni (en kuitenkaan Tullissa),joten tuo on varma tieto. Olen kyllä äitiyslomalla tällä hetkellä enkä tiedä ovatko he alentaneet jo rajaa. Sitä he ainakin yrittivät.mitenkäs tilaus yhdysvalloista? sieltä kun saa shoein x-eleven -kypärän 500 euroa edullisemmin kuin suomesta!!! hyppääkö siinä tulli väliin vai mitenkä? kertokaa tyhmemmälle
Tuolta clearalternativesista tuli paketissa vilkun lasit vajaassa kahdessa viikossa kotiin kannettuna. Visalaskukaan ei ole vielä ehtinyt. Tullikaan ei ollut puuttunut pakettiin. Ehkä oli niin vaatimaton paketti. Tuskin sieltä jälkeenpäinkään mitään voi kuulua koska pakettia ei ollut avattu ja lastin hintakin selvisi vain paketin sisällä olleesta lähetyslistasta. Ei siis paketin päältä.NONNI!!! Tavara saapui tänään, eli seitsemän päivää kerkes kulumaan. Ensitestaamalta tuntuu toimivan hyvin.![]()
Tullilta on tuo mennyt näköjään sormien välistä, mut ei summakaan ollut kummoinen. Vai tuleeko sieltä sitten laskua perästä?
Ainakin tuolta louis.de tulee paketit luotettavasti ja ripeesti ja noi MOTOWELHOT myy samaa kamaa mutta vetää vähän välistä ku posti kulut on vain 22€ niin suosittelen tilaamaan suoraan ja niillä on äly hyviä tarjouksia usein!!! www.mlol.de , hyviä kokemuksia ko. liikkeestä piisaa.Itse olen alpparia tuolta tilannut: nahkapuku, 2 paria hanskoja, saappaat. Kavereille tullut monelle saman verran kamaa.Mistäs "nettimyymälästä" pystyisi tilaamaan alpinestarssin tuotteita?![]()
Vaikkapa Täältä.Mistäs "nettimyymälästä" pystyisi tilaamaan alpinestarssin tuotteita?![]()