• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tarvike tilaukset ulkomailta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuppuzx6
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jep, louisin huono puoli on että eivät kysele korvaavaa tuotetta mikäli jotain varastossa ei ole..
wow.gif
Pyysin joulukuussa tilatessa myös laskua s-postilla jotta voisin maksaa nopeammin, mutta se ei onnistu, vaan lasku tulee postissa, muuten toimi hyvin

mgm-bikes lähetti osat postiennakolla yllätyksekseni... Tilatessa luulin että Visalla maksan ja pistinkin sen tilaus sähköpostiin...
withstupid.gif

Noh osat kuitenkin tuli...
smile.gif

mitenkäs tilaus yhdysvalloista? sieltä kun saa shoein x-eleven -kypärän 500 euroa edullisemmin kuin suomesta!!! hyppääkö siinä tulli väliin vai mitenkä? kertokaa tyhmemmälle

</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>Siteeraus (jgr @ Huhti. 13 2003,21:14)</td></tr><tr><td id="QUOTE">mitenkäs tilaus yhdysvalloista? sieltä kun saa shoein x-eleven -kypärän 500 euroa edullisemmin kuin suomesta!!! hyppääkö siinä tulli väliin vai mitenkä? kertokaa tyhmemmälle[/QUOTE]<span id='postcolor'>
aika harva liike lähettää tänne asti jos maksat visalla, mutta
jos lähetät rahat niiden tilille niin sitte toimii joka pulju!
jos ne lähettää kaman esim. ups, tnt, ym,vast. niin voit
olla varma että joudut maksamaan suomen alv:n
postin kautta ei aina.
mutta jos saat ne laittamaan lähetyksen arvoksi vain esim.
alle 20€ tai ei arvoa ollenkaan, ja laittamaan kaikki paperit
toisessa kirjekuoressa, niin vaikea siinä on rupee tullin
alveja ottamaan!
mulle yks tuttu sieltä laitto just postin kautta tollee, ja
hyvin toimii, ja siellähän on kaikki halvempaa ku saksassa!

on se ulkomailta tilailu oma taiteen lajinsa
biggrin.gif
...löysin mieleiseni plexin svrider sivuilta ja pistin kaverille kyselyn että mistä oli sen saanut ja mikä on merkki.tämä lähetti linkin www.bigbikebook.com nettikauppaan ja kun suoraan ei listalta löytyny,niin laitoin kyselyä menemään löytyykö mokomaa muovinpalasta sv:hen.ei vastausta meileihin ja yritin sentään jokusen kerran
mad.gif
sit löysin plexin valmistajan omat sivut,ja sinne sama kysely niin vastaus tuli heti,ja lähin jälleenmyyjä löytyi tanskasta(sbfiberdesing)
062802jumpie_prv.gif
ja taas kysely eteenpäin ja palvelu olikin aivan loistavaa,maksun suoritin ulkomaantilisiirtona,ja eikun odottamaan tuleeko ehjänä perille.tuli,ja sopii loistavasti pyörään
062802moto_prv.gif
suosittelen firmaa.

Tilasin louisilta 3kpl kappa k48 laukkuja ja pyörääni sopivat telineet.

Tavarat tulivat nopeasti, eli seitsemäntenä päivänä oli paketti kotiovella, muuten kaikki ok, mutta sain 3kpl top-case telineitä kun piti tulla myös sivulaukun telineet
bawling.gif

Huomenna tulee Lousilta viikko täyteen, eikä ole muuta kuulunut kuin heti 2min tilauksen jätettyäni mailiin vilahtanut tilausvahvistus(?) johon ei ilmeisestikään pidä vastata. Velikullan kanssa tilailtiin, eikä kumpainenkaan mitään luottokortteja omista, joten postiennakko valittiin. Mikäs noilla on käytäntö? Lähettävät kortiin kirjeen, jossa ohjeet maksamiselle, vaiko?

On toi ulkomailta tilaus vähän nihkeetä tosiaan jos ei tuota luottokunnan myöntämää korttia omista! Tosin eihän se mahdotontakaan ole. 
nixweiss.gif

ameriikasta tilasin sellaisesta firmasta kuin jireh cycle. etupäässä harrikan osaa on tyrkyllä. luottokorttia vingutin ja vahvistus tuli sähköpostiin heti, tavara parin viikon kuluttua. koska tuli eu:n ulkopuolelta väliin tunki vielä huolintaliike. no niillekin vähän ropoja niin tilaus olisi pitänyt tulla kotiin. no veivät sen naapuriin ja jättivät sinne ilman että edes allekirjoitusta oli pyydetty! onnex naapuri on hyvissä väleissä ja tilanne oli jees. tavara oli laadukasta ja sain roinat puoleen hintaan verrattuna liikkeestä täältä.
062802moto_prv.gif

Jep, tilasin pyörän ostettuani kaikki tarpeelliset kamat Hein-Gerickestä ja Louisista. Siis kypärän, hanskat, kengät, takin ja housut. Tavarat oli ok ja tuli nopeasti eikä postikulutkaan olleet pahat, maksu visalla. Vähän arvelutti ensin, kun ei voinut sovittaa... mutta kun tietää omat mittansa niin ihan hyvin onnistuu. Ja itse ainakin selvisin satoja euroja halvemmalla tällä tavalla...  
062802jumpie_prv.gif

Jihujajei ja jippii...Viikon olen käskenyt pojan juosta katsomassa postilaatikosta joko Louisin paketti olis tullut...Tänään pörähti postin pakettiauto pihaan ja toi paketin..veipä vielä postiin menevät kirjeet mennessään..Hölmönä raavin päätä..kun en muistanut että nämä Saksan paketit tulee aina kotia asti..Ja eikun nahkahousuja sovittamaan...!
biggrin.gif
sport05.gif
biggrin.gif
sport05.gif
tounge.gif

Onko joku ostanut eBayn saksalaisesta huutokaupasta jotakin Suomeen. Monet myyjät näyttävät myyvän vain saksan alueelle.Kertokaa kokemuksista.

Onko joku ostanut eBayn saksalaisesta huutokaupasta jotakin Suomeen. Monet myyjät näyttävät myyvän vain saksan alueelle.Kertokaa kokemuksista.
No mä olen ostanut ebaystä 2xShark kypärät RSR + RS2, Spidi Hook nahkapuvun ja sitten Alpinestars effex kengät. Harakiri kauppaahan se on. Se pelaa joka ei pelkää.... Ja rahaa säästyy..

Jake

Noh, mulla on reklamaatio Louisille päällä, nyt sitten näkee miten he "Credit Back" kuten he lupasivat... Oli kaksiosaisessa ajopuvussa housut ja takki eri paria...

Tällainenkin mesta löytyy intterweebiöstä/güntherlandiasta.
Esim Arai:n Astro Taddy 520 jurkkia kaikkine kuluineen, postiennakolla.

Tuleeko tavara louis:lta perille, jos käyttää osuuspankin EU-maksua? EU-maksussahan kumpikin osapuoli maksaa omat pankkikulut vai pitääkö käyttää ulkomaansiirtoa? Louisin maksuohjeissa sanotaan:

"The merchandise will be shipped after full payment of the respective invoice. Bank and transfer charges have to be paid by the customer. Please make sure that you stipulate "all charges will be born by myself", when filling in the transfer form.

Onko kukaan maksanut tilaustaan tuolla EU-maksulla ja miten kävi?

EU-maksuhan on täysin maksuton tapa siirtää ulkomaille rahaa, itse olen tuota käyttänyt kolmeen paikkaan (motorradladen, louis ja geiwiz) , aina on toiminut.

Back